Gå til innhold

Vennligs fjern dette som er støtende


Gjest Adoptivmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilken del fant du så støtende ???

Vel, for en adoptivmor vil "importen av degos" være ganske støtende.

Jeg reagerte negativt på det også, da jeg har en "halv-degos" selv. Men jeg orket ikke å kommentere det denne gangen.

Rasismen florerer og man orket ikke kjempe mot det hele tiden. Jeg tar det jeg orker og har tid til, resten får passere.

Men du verden hvor slike kommentarer treffer så det svir, når du har en liten en som du elsker av hele ditt hjerte og ønsker å verne mot slikt. En dag kan hun jo lese selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Jeg har slettet den setningen jeg antar du fant støtende. Er enig i din vurdering, og utsagnet var dessuten uten betydning for sammenhengen i innlegget.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager sjelden mine innlegg. I det innlegget du viser til uttrykte jeg meg imidlertid på en klønete, upresis og lite overveid måte.

Meningen var å få frem at utvikling i folketall også er avhengig av innvandring til landet. Adoptivbarn var ikke i mine tanker. Det er helt fremmed for meg å bevisst uttrykke meg sårende overfor disse.

Jeg ser at innlegget mitt kunne oppfattes slik, og beklager det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...