Hushjelpen Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg svetter sånn jeg, og det plager meg... Noen som har tips til meg ang en deo som virkelig funker???? 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 jepp, det er yerka på cubus og lindex ca 50 kr eller aluminiumskloris på apoteket ca 100 kr (den synes jeg er best) yerka er litt tungvindt å påføre.. den andre påføres som en deostikk og er lett og bruke.. ingen av disse er vanlige deodoranter. men jeg kan love deg at det åpnes en ny verden hvis du virkelig sliter med svette selv er dette et stort problem for meg og ble veldig glad da jeg fant ut av disse produktene, etter å ha prøvd de fleste uten ne resultat... 0 Siter
Sofline Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Stop24 og Cosmica (den sterke varianten) fra apoteket. 0 Siter
mgga Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Det er uten tvil aluminiumsklorin!Kjenner flere som bruker dette,og er storfornøyde.Fås kjøpt på apotek,og påføres et par ganger i uka tror jeg.(Når du legger deg).Bruke vanlig deodorant hver dag. 0 Siter
org Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Det er uten tvil aluminiumsklorin!Kjenner flere som bruker dette,og er storfornøyde.Fås kjøpt på apotek,og påføres et par ganger i uka tror jeg.(Når du legger deg).Bruke vanlig deodorant hver dag. Jeg har også prøvd den. Men jeg fjernet hårene under armene fem minutter før jeg tok den på, og _det_ anbefaler jeg ikke. Du godeste, som det svei! 0 Siter
Sofline Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg har også prøvd den. Men jeg fjernet hårene under armene fem minutter før jeg tok den på, og _det_ anbefaler jeg ikke. Du godeste, som det svei! Dét har jeg også prøvd med en sterk deodorant. Det gjorde fortsatt vondt dagen etter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.