Gå til innhold

Oppussingshelvete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå trenger jeg hjelp til å tenke positivt. Jeg prøver så godt jeg kan, men innimellom blir jeg bare så lei av å leve oppi dette her.

Det er ikke noe gøy å komme hjem til støv og skitt over alt. Forsøker å holde den verste dritten unna, men neste dag er det like ille.

Må vaske bort 2 cm tykt støvlag og sagfliser før mat kan lages. Må drasse madrasser rundt omkring i huset for å finne en plass og sove. Må bane meg vei forbi møbler som står midt på gulvet over alt. Nå er det ikke et rom det ikke går an å puste fritt i og det verste er at jeg kan ikke se for meg ende på dette før til sommeren. Håndverkerne kommer og går. Innom en liten tur, så er de borte igjen.

Passer jæ.. dårlig med min tålmodighet.

Utenfor huset ligger en skrothaug til minst 2 containere. Nå begynner jeg å få problemer med å manøvrere meg ut med bilen.

De eldste barna så seg nå nødt til å flytte ned i kjellerleiligheten.

Gudsjelov at den ikke er utleid akkurat nå.

Gleder meg til alt er fint og ferdig her. Lurer bare på om det blir ferdig noengang.

Skrevet

Tenk så fint dere får det nå det er over =)

Jeg prøver så godt jeg kan å tenke slik, men jeg skulle gjerne hatt det fint med en gang helst. Jeg finnes ikke tålmodig dessverre.

Jeg hater kaos og jeg tror aldri du har sett større kaos enn det vi har her:)

Gjest hvorfor flytter dere ikke ned
Skrevet

Hvorfor flytter dere ikke alle sammen ned til kjellerleiligheten og lager mat og sover der? Høres helt vanvittig ut å bo i et hus som pusses opp.

Skrevet

Jeg kaller det "unntakstilstand"... og det er ikke en hyggelig situasjon! Spesielt dersom en er i den fasen der det blir værre før det blir bedre!

En ting jeg har lært meg er at det er bedre å støvsuge og koste opp når en er ferdig for dagen og la det bli en rutine. Stanser å pusse opp før en er HELT kaputt for dagen, drar fram kost og støvsuger, og gjør det litt mer levelig før en stuper i seng. Kjedelig, men veldig lurt!

Vi pusset opp alt selv, men jeg vet ikke om dere gjør det?

Skrevet

Jeg kaller det "unntakstilstand"... og det er ikke en hyggelig situasjon! Spesielt dersom en er i den fasen der det blir værre før det blir bedre!

En ting jeg har lært meg er at det er bedre å støvsuge og koste opp når en er ferdig for dagen og la det bli en rutine. Stanser å pusse opp før en er HELT kaputt for dagen, drar fram kost og støvsuger, og gjør det litt mer levelig før en stuper i seng. Kjedelig, men veldig lurt!

Leiligheten er ikke mer en 50-60 kv. Det er bare ett soverom og der er det en dobbeltseng som de to eldste nå sover i.

Der har ungdommene forsøkt å gjøre det litt koselig for seg selv, slik at de kan ha et sted å være i fred og ha en plass hvor de kan sitte i fred å ro til å gjøre lekser og øve på prøver.

Men jeg ser lysere på det i dag. Jeg skal overleve:)

Skrevet

Leiligheten er ikke mer en 50-60 kv. Det er bare ett soverom og der er det en dobbeltseng som de to eldste nå sover i.

Der har ungdommene forsøkt å gjøre det litt koselig for seg selv, slik at de kan ha et sted å være i fred og ha en plass hvor de kan sitte i fred å ro til å gjøre lekser og øve på prøver.

Men jeg ser lysere på det i dag. Jeg skal overleve:)

Beklager, dette svaret havnet feil:)

Skrevet

Hvorfor flytter dere ikke alle sammen ned til kjellerleiligheten og lager mat og sover der? Høres helt vanvittig ut å bo i et hus som pusses opp.

Leiligheten er ikke mer en 50-60 kv. Det er bare ett soverom og der er det en dobbeltseng som de to eldste nå sover i. Der har ungdommene forsøkt å gjøre det litt koselig for seg selv, slik at de kan ha et sted å være i fred og ha en plass hvor de kan sitte i fred å ro til å gjøre lekser og øve på prøver. Men jeg ser lysere på det i dag. Jeg skal overleve:)

Skrevet

Ja, det er slik jeg har gjort det. Ser lysere på det i dag. Prøver å tenke positivt:)

Skrevet

Guri ja, kan tenke det er styr dersom alle rom er i opprør. Går det an å henge plast i dører om du ikke har selve døren? Legge lakner over sengene slik at der er klare for natten hele tiden? Det er pyton mens det står på, men en dag blir det ferdig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...