Gå til innhold

50% rehabilitering og annet sykefravær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Har jobbet 50% og fått 50% rehabiliteringspenger siden februar. Har til nå klart å gå på jobb når jeg skal, men etter å a spydd halve natten er vel løpet kjørt for morgendagen, og nå vet jeg ikke helt hvordan jeg gjør. Kan jeg bruke egenmelding når jeg går på 50% rehab? Hvis ikke, hva gjør jeg? Om jeg får betalt eller ikke er egentlig mindre viktig, men lurer mest på hvordan jeg forholder meg formeldt til arbeidsgiver og ev nav eller andre. Mvh

Advokat Thomas Myran
Skrevet

Den delen du jobber skal håndteres som vanlig - dvs. med egenmelding. Det er kun hvis dette blir vedvarende at det får noen betydning for rehab.pengene. Mvh. Thomas Myran Advokat

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...