Lillemus Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 25/7 - 60,2 kg 12/10 - 54,6 kg! Jøjje meg. Det blir -5,6 kg... Egentlig skal jeg ikke lenger ned i vekt sånn med hensikt, men jeg har jo tenkt å fortsette å spise sundt og trene litt da så får det bli som det blir. ) Den siste uka har jeg til og med økt kaloriinntaket til hverdags litt ettersom jeg ikke har tenkt å gå ned mer. Hm, det funka ikke helt ser det ut til. ) På den annen side har jeg vært veldig flink til å trene da, jogger lengre strekk og har også tatt i bruk trimsykkelen igjen + litt styrke så kaloriene kommer vel godt med. Artig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ino Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Du har vært kjempeflink :-) og det er jo fint å ha fått nye vaner, både med sunnere mat og mer trening. Jeg er akkurat på samme sted som deg. Startet 6.august med 67,1 kg, 12.oktober er vekten 61,6, altså 5,5 kg ned :-) Nå er det nok egentlig, jeg ønsker ikke å bli tynnere... men jeg ønsker å fortsette å spise sundt og trene godt. Har sist uke fokusert på å spise _mer_ mat, men det er ikke lett å spise nok for å stabilisere vekten, samtidig som jeg ønsker å opprettholde det treningsnivået jeg er på nå. Men det går seg vel til litt etter litt, vil ikke tro jeg vil fortsette å gå ned og ned i vekt heller :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg trodde ikke mine egne øyne da jeg så vekta i dag: 65,5 kilo. Det er 1,1 kilo ned på to uker! Vekta har stått stille eller økt litt innimellom lenge, tross i mitt iherdige forsøk på å gå ned. Den siste uka har jeg imidlertid vært så forkjøla at jeg ikke har trent noe - men jeg har prøvd å tenke ritkig kosthold likevel. Så nå håper jeg at jeg ikke ser 66-tallet igjen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Du verden for en fremgang. Enig med deg i at du ikke bør gå ned mer, men fortsette slik du har gjort. Du strutter jo av energi for tiden:) Husker det første fortvila innlegget ditt hvor du ikke skjønte hvorfor du ikke gikk ned. Nå det var ikke så vanskelig likevel. Når jeg skal slutte røyke får du snakke skikkelig til meg Lillemus:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg trodde ikke mine egne øyne da jeg så vekta i dag: 65,5 kilo. Det er 1,1 kilo ned på to uker! Vekta har stått stille eller økt litt innimellom lenge, tross i mitt iherdige forsøk på å gå ned. Den siste uka har jeg imidlertid vært så forkjøla at jeg ikke har trent noe - men jeg har prøvd å tenke ritkig kosthold likevel. Så nå håper jeg at jeg ikke ser 66-tallet igjen! Kjempebra! Gratulerer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pås Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Du verden for en fremgang. Enig med deg i at du ikke bør gå ned mer, men fortsette slik du har gjort. Du strutter jo av energi for tiden:) Husker det første fortvila innlegget ditt hvor du ikke skjønte hvorfor du ikke gikk ned. Nå det var ikke så vanskelig likevel. Når jeg skal slutte røyke får du snakke skikkelig til meg Lillemus:) Du får gi beskjed Wita, så henger jeg meg (kanskje...) på! Jeg synes det er MYYYE lettere å gå ned i vekt enn å slutte å røyke, men dette er selvsagt individuelt! mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Du verden for en fremgang. Enig med deg i at du ikke bør gå ned mer, men fortsette slik du har gjort. Du strutter jo av energi for tiden:) Husker det første fortvila innlegget ditt hvor du ikke skjønte hvorfor du ikke gikk ned. Nå det var ikke så vanskelig likevel. Når jeg skal slutte røyke får du snakke skikkelig til meg Lillemus:) Trening og sundt kosthold gir masse energi, ingen tvil om det nei! ) Nå er det faktisk ganske gøy å se seg i helfigurspeil. ;o) Litt forfengelig må man få være vel. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg trodde ikke mine egne øyne da jeg så vekta i dag: 65,5 kilo. Det er 1,1 kilo ned på to uker! Vekta har stått stille eller økt litt innimellom lenge, tross i mitt iherdige forsøk på å gå ned. Den siste uka har jeg imidlertid vært så forkjøla at jeg ikke har trent noe - men jeg har prøvd å tenke ritkig kosthold likevel. Så nå håper jeg at jeg ikke ser 66-tallet igjen! 66-tallet er historie, ingen tvil om det! Du er knallflink! ))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Du har vært kjempeflink :-) og det er jo fint å ha fått nye vaner, både med sunnere mat og mer trening. Jeg er akkurat på samme sted som deg. Startet 6.august med 67,1 kg, 12.oktober er vekten 61,6, altså 5,5 kg ned :-) Nå er det nok egentlig, jeg ønsker ikke å bli tynnere... men jeg ønsker å fortsette å spise sundt og trene godt. Har sist uke fokusert på å spise _mer_ mat, men det er ikke lett å spise nok for å stabilisere vekten, samtidig som jeg ønsker å opprettholde det treningsnivået jeg er på nå. Men det går seg vel til litt etter litt, vil ikke tro jeg vil fortsette å gå ned og ned i vekt heller :-) Du har vært kjempeflink altså! Og som du sier - vaner som inkluderer sundt kosthold og trening er alltid gode vaner. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Så flink du er! Har selv bare gått opp de siste månedene.. *sukk*. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowy Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg trodde ikke mine egne øyne da jeg så vekta i dag: 65,5 kilo. Det er 1,1 kilo ned på to uker! Vekta har stått stille eller økt litt innimellom lenge, tross i mitt iherdige forsøk på å gå ned. Den siste uka har jeg imidlertid vært så forkjøla at jeg ikke har trent noe - men jeg har prøvd å tenke ritkig kosthold likevel. Så nå håper jeg at jeg ikke ser 66-tallet igjen! Grattis!!! Du har vært kjempeflink! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Du får gi beskjed Wita, så henger jeg meg (kanskje...) på! Jeg synes det er MYYYE lettere å gå ned i vekt enn å slutte å røyke, men dette er selvsagt individuelt! mvh Jeg har en helt annen erfaring enn deg. Slutte å røyke gikk kjempefint. Vektnedgangen er verre, selv om jeg har gått ned over 20 kg. Men jeg har fortsatt like mye igjen, og de har jeg slitt lenge med. Men NÅ skal det nedover igjen. BASTA. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Så flink du er og har vært. Sliter fortsatt med å komme meg videre nedover, men NÅ er det nok. Nå skal det fortsatt nedover her også. Så håper jeg har noe positivt å komme med i denne tråden neste fredag. For nå i det siste har jeg dessverre gått litt opp, motivasjonen har sviktet. Men nå er den her igjen, og nå skal jeg ned de siste 20. Har gått ned over 20 tidligere da, selv om stillstanden har vart alt for lenge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Du får gi beskjed Wita, så henger jeg meg (kanskje...) på! Jeg synes det er MYYYE lettere å gå ned i vekt enn å slutte å røyke, men dette er selvsagt individuelt! mvh "Jeg synes det er MYYYE lettere å gå ned i vekt enn å slutte å røyke, men dette er selvsagt individuelt!" Ja, jeg hører det blir sagt at det er motsatt, men jeg forstår det ikke:) Jeg er i ferd med å motivere meg igjen. Har noe svenskerøyk liggende og er midt i en slitsom oppussing og røyken er en trøst. Huff, er en mester til å finne unnskyldninger. På denne tiden neste år har jeg forhåpentligvis mange røykfrie måneder bak meg og jeg har bestemt meg for at jeg kan ikke holde på slik resten av livet. Det er forferdelig å tenke på at jeg kan få lungekreft og samtidig vite at det er min egen skyld fordi jeg ikke har sluttet i tide. Det må ikke skje. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pås Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 "Jeg synes det er MYYYE lettere å gå ned i vekt enn å slutte å røyke, men dette er selvsagt individuelt!" Ja, jeg hører det blir sagt at det er motsatt, men jeg forstår det ikke:) Jeg er i ferd med å motivere meg igjen. Har noe svenskerøyk liggende og er midt i en slitsom oppussing og røyken er en trøst. Huff, er en mester til å finne unnskyldninger. På denne tiden neste år har jeg forhåpentligvis mange røykfrie måneder bak meg og jeg har bestemt meg for at jeg kan ikke holde på slik resten av livet. Det er forferdelig å tenke på at jeg kan få lungekreft og samtidig vite at det er min egen skyld fordi jeg ikke har sluttet i tide. Det må ikke skje. Jepp, vi blir gode på det med unnskyldninger... Selv har jeg røyk liggende igjen etter en uke i Frankrike, og hvordan kan jeg slutte akkurat nå da? :-) Skal til og med ut og løpe (halv) maraton i morgen, tenk hvor mye fortere det hadde gått uten røykingen? Men, jeg sa KANSKJE! :-) MVH 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jepp, vi blir gode på det med unnskyldninger... Selv har jeg røyk liggende igjen etter en uke i Frankrike, og hvordan kan jeg slutte akkurat nå da? :-) Skal til og med ut og løpe (halv) maraton i morgen, tenk hvor mye fortere det hadde gått uten røykingen? Men, jeg sa KANSKJE! :-) MVH Også du, min sønn Brutus! Dette er ikke holdbart. Og det vet du godt. Gjenta etter meg: Jeg har tatt min siste røyk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pås Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Også du, min sønn Brutus! Dette er ikke holdbart. Og det vet du godt. Gjenta etter meg: Jeg har tatt min siste røyk. Neimen, hallo!! Jeg spurte da vitterlig DEG, Babette den gangen jeg begynte å trene om jeg kunne bli sprek selv om jeg røykte, og DU svarte Ja! Jeg har ikke begynt å røyke etter at jeg begynte å trene, det var omvendt! :-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jepp, vi blir gode på det med unnskyldninger... Selv har jeg røyk liggende igjen etter en uke i Frankrike, og hvordan kan jeg slutte akkurat nå da? :-) Skal til og med ut og løpe (halv) maraton i morgen, tenk hvor mye fortere det hadde gått uten røykingen? Men, jeg sa KANSKJE! :-) MVH Jeg tror jeg har ganske god kondis (forløpig) til tross for røykingen. Jeg har alltid gått mye og vært flink til å trene perieodevis gjennom mange år. Mannen min røyker ikke, men han sitter i bilen på vei til jobb. Parkerer i garasjen. Setter seg i bilen på vei hjem igjen. Spiser middag og setter seg og jobber forran data`n hjemme også. Han sliter med treg og vond mage og når vi er ute og går tur eller går på ski, puster og peser han i motbakkene, så røyken har ikke skylden for alt. Det er verre med innaktivitet. Når jeg har nådd toppen er han langt nedi bakken. Mannen min tror han er sporty fordi han går på noen fjelltopper en 2-3 ganger i året, men hva hjelper det når hverdagene er så sittestillende? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pås Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg tror jeg har ganske god kondis (forløpig) til tross for røykingen. Jeg har alltid gått mye og vært flink til å trene perieodevis gjennom mange år. Mannen min røyker ikke, men han sitter i bilen på vei til jobb. Parkerer i garasjen. Setter seg i bilen på vei hjem igjen. Spiser middag og setter seg og jobber forran data`n hjemme også. Han sliter med treg og vond mage og når vi er ute og går tur eller går på ski, puster og peser han i motbakkene, så røyken har ikke skylden for alt. Det er verre med innaktivitet. Når jeg har nådd toppen er han langt nedi bakken. Mannen min tror han er sporty fordi han går på noen fjelltopper en 2-3 ganger i året, men hva hjelper det når hverdagene er så sittestillende? Mannen min var den som begynte å trene hjemme hos oss for 3-4 år siden... Han er bare råsprek nå, trener bortimot hver dag og er i sitt livs form. Men han er blitt veldig tynn da, og han liker ikke at jeg påpeker at han er for tynn... Han er type 100% konkurransemenneske, og når han løper er det med vitenskapen bak seg. Det er selvsagt han som har meldt meg på til halvmaraton! mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest liten løve Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Endelig kommet meg i gang. Har gått ned fra 71 til 70kg i løpet av de ti siste dagene. Husker ikke nøyaktig når jeg veide meg. Spiser rett og slett bare mye mindre og det går fint. Har som mål å gå ned til 60 kg før neste bikinisesong, som jo er en stund til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.