Gå til innhold

Uten en tråd - ukas vekt

Lillemus

Anbefalte innlegg

Mannen min var den som begynte å trene hjemme hos oss for 3-4 år siden... Han er bare råsprek nå, trener bortimot hver dag og er i sitt livs form. Men han er blitt veldig tynn da, og han liker ikke at jeg påpeker at han er for tynn... Han er type 100% konkurransemenneske, og når han løper er det med vitenskapen bak seg. Det er selvsagt han som har meldt meg på til halvmaraton!

mvh

Halvmaraton er sprekt. Tipper broren min skal være med også.

Jeg får skryte av at jeg skal gå skarverennet jeg da:) Var med i fjor også.

Ellers skal jeg begynne å spille golf da he he. Mannen min og kameraten har spilt en del golf i sommer og kameraten er flink til å dra med seg flere. Han har mast på meg, men jeg sa først at den "sporten" venter jeg med til pensjonsalderen;o)

De påstår at de blir så slitne og jeg forstår ikke at man blir sliten av å loffe rundt på en golfbane.

Har nå sagt ja likevel da og har tatt teoriprøven til det grønne kortet. Skal ta praksisprøven neste helg.

Nå er vi en liten gjeng som er i gang og flere og flere har sagt at de vil være med. I november drar vi på golfturnering hi hi.

Om jeg ikke akkurat blir sprek av dette, ser jeg for meg at det kan bli en sosial greie fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neimen, hallo!! Jeg spurte da vitterlig DEG, Babette den gangen jeg begynte å trene om jeg kunne bli sprek selv om jeg røykte, og DU svarte Ja! Jeg har ikke begynt å røyke etter at jeg begynte å trene, det var omvendt! :-)

mvh

Jeg må ha fortrengt det. Eller gått ut fra at du sluttet da du kom i gang med løpingen for alvor. For jeg husker det jo når du nå minner meg på det. Og det er selvsagt riktig at man kan komme i form selv om man røyker, det ville ha vært dumt å si det motsatte.

Så trinn 1 er å begynne å trene selv om man røyker.

Trinn 2 er å slutte å røyke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvmaraton er sprekt. Tipper broren min skal være med også.

Jeg får skryte av at jeg skal gå skarverennet jeg da:) Var med i fjor også.

Ellers skal jeg begynne å spille golf da he he. Mannen min og kameraten har spilt en del golf i sommer og kameraten er flink til å dra med seg flere. Han har mast på meg, men jeg sa først at den "sporten" venter jeg med til pensjonsalderen;o)

De påstår at de blir så slitne og jeg forstår ikke at man blir sliten av å loffe rundt på en golfbane.

Har nå sagt ja likevel da og har tatt teoriprøven til det grønne kortet. Skal ta praksisprøven neste helg.

Nå er vi en liten gjeng som er i gang og flere og flere har sagt at de vil være med. I november drar vi på golfturnering hi hi.

Om jeg ikke akkurat blir sprek av dette, ser jeg for meg at det kan bli en sosial greie fremover.

Golf ser så ufattelig kjedelig ut... Har jo hørt at det er SÅ lett å bli bitt av basillen, men det går så TREIGT!!! Skal du ha sånne grønnrutete bukser og caps på deg også? Golf er for gamliser!

mener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf ser så ufattelig kjedelig ut... Har jo hørt at det er SÅ lett å bli bitt av basillen, men det går så TREIGT!!! Skal du ha sånne grønnrutete bukser og caps på deg også? Golf er for gamliser!

mener

Jeg troppet opp med en fleece hettegenser og vanlige dongeribukser uten caps:)

Men jeg så poenget med caps. Jeg skulle gjerne hatt en da jeg sto der og skulle konsentrere meg mens sola blendet meg. Ellers må jeg jo ha skjorte med tenniskrage da:)

De grønnrutete buksene dropper jeg:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra! Gratulerer!

Takk takk!

Den forkjølelsen sitter skikkelig i ennå, så jeg orker ikke trene, men tenkte kanksje ta litt mageøvelser i kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

66-tallet er historie, ingen tvil om det! Du er knallflink! :o)))

Jeg håper det - at vekte nå går nedover,o gikke oppover igjen.

Men jeg skal bo fire dager på hotell og spise kurs-lunsj i fire dager til uka....

Hvordan skal det gå?

Har tenkt å gå i svømmehallen en av de dagene, og også få meg en (løpe?-)tur også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis!!! :) Du har vært kjempeflink!

Takker og bukker!

Har så veldig lyst til å få av meg de få kiloene jeg har for mye, men de er jammen seige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det - at vekte nå går nedover,o gikke oppover igjen.

Men jeg skal bo fire dager på hotell og spise kurs-lunsj i fire dager til uka....

Hvordan skal det gå?

Har tenkt å gå i svømmehallen en av de dagene, og også få meg en (løpe?-)tur også.

Om det er buffeter så er det jo alltid masse forskjellig å velge i så da gjelder det å holde seg til det grove. :o) De pleier også å ha både meierismør og lettere margarintyper, ren skinke er magert og fint vet du og kanskje har de oppkuttet agurk / paprika du kan ha på også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg troppet opp med en fleece hettegenser og vanlige dongeribukser uten caps:)

Men jeg så poenget med caps. Jeg skulle gjerne hatt en da jeg sto der og skulle konsentrere meg mens sola blendet meg. Ellers må jeg jo ha skjorte med tenniskrage da:)

De grønnrutete buksene dropper jeg:o)

Får litt dårlig samvittighet nå som en tråd om ukas vekt blir ødelagt av løping og golf...:-) Ville bare si at caps er uunnværlig når jeg løper, spesielt i regnvær!

Ønsk meg lykke til i morgen!!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er buffeter så er det jo alltid masse forskjellig å velge i så da gjelder det å holde seg til det grove. :o) De pleier også å ha både meierismør og lettere margarintyper, ren skinke er magert og fint vet du og kanskje har de oppkuttet agurk / paprika du kan ha på også?

Det er jeg som bestemmer menyen :-)

Har bestilt påsmurte grove rundstykker og salat to dager, kjøttboller med grønnsaker og poteter en dag og kylling medris, salat og grønnsaker den siste dagen :-)

Ja, jeg må prøve å velge litt magert når jeg skal spise ute fire dager på rad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg som bestemmer menyen :-)

Har bestilt påsmurte grove rundstykker og salat to dager, kjøttboller med grønnsaker og poteter en dag og kylling medris, salat og grønnsaker den siste dagen :-)

Ja, jeg må prøve å velge litt magert når jeg skal spise ute fire dager på rad!

Nam nam! Hørtes kjempegodt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får litt dårlig samvittighet nå som en tråd om ukas vekt blir ødelagt av løping og golf...:-) Ville bare si at caps er uunnværlig når jeg løper, spesielt i regnvær!

mvh

*Fnis* Det er fullt lovlig å spore av i disse trådene. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mvh

Lykke til i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Fnis* Det er fullt lovlig å spore av i disse trådene. :o)

Enda mer avsporing.I morgen besøker jeg byen din og skal være til søndag. Jeg får se om jeg ser ei lita snerten berte på 54,6 kilo;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda mer avsporing.I morgen besøker jeg byen din og skal være til søndag. Jeg får se om jeg ser ei lita snerten berte på 54,6 kilo;)

*Hihi* I morra skal vi utenbvys, men på søndag skal vi på kino.... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...