Hushjelpen Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Kan jeg bruke høytrykksspyleren på badet tro? Kanskje jeg får bort de grønnbrune fugene? Noen som har gjort det, blir det for mye søl? Jeg har fliser på hele badet. Noe tips til hva jeg kan bruke av såpe/spray?? 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Tror nok det blir litt for mye vann.... Men du kan bruke dampvasker, det får du på Claes Ohlson for 299 eller noe... 0 Siter
mrxx Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Dette vil jeg ikke anbefale. Fliser trekker vann, selv om de fleste ikke er klar over det.Så det å spyle på så mye vann med trykk er ikke bra. Noe vil garantert trekke i gjennom fugene spesielt. Bruk heller andre midler til å gjøre rent fugene. De som sleger fliser må ha noe å anbefale. 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Cilit bang, kanskje... Og oppvaskbørste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.