Gå til innhold

Hva er/var frokost i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

En halv skive med geitost og en halv med salami og paprika, et glass juice og et glass melk. Kaffen fikk vente til jeg kom på jobben.

Skrevet

To havreknekkebrød med hvitost og en kopp grønn te med sitron. Det har vært fast frokost nesten hver dag de siste månedene.

Skrevet

Det var to skiver havrebrød. Den ene med skinke og agurk. Den andre med bringebærsyltetøy. I tillegg drakk jeg en stor kopp grønn te og et glass q-sjokomelk.

Skrevet

En halv speltbrødskive med gräddost, en halv med Castello. Te og juice.

Skrevet

En skive med smør og syltetøy, ett glass eplejuice og kaffe! Pleier å spise to skiver, men min kjære hadde kjøpt et usedvanlig grovt brød, så jeg klarte bare en!

mvh

Skrevet

Som vanlig: 2 havreknekkebrød med makrell i tomat og et glass eplejuice. :o) Synes det er kjempegodt, jeg blir mett av det og jeg liker å vite at det er sundt. :o) På søndager unner jeg meg litt "finere" frokost som regel.

Gjest muskatnot
Skrevet

En grovbrødskive med gulost og kaffe.

Hadde ikke melk i huset i dag.

Skrevet

Et glass appelsinjuice, en skive med leverpostei og to krus med nytraktet kaffe. Det samme som hver hverdagsmorgen, borsett fra at pålegget varierer.

Skrevet

Musli med tørket frukt/nøtter + blåbær/jordbær jeg tok opp fra fryseren. Youhurt og melk oppå.

Spiser dette hver eneste frokost når det er arbeidsdag.

Skrevet

1/2 glass cola og et hjørne av polarbrød m havre. Har hatt omgangsyke hele natten. :-(

Gjest Vekten87
Skrevet

sa langt har jeg kommet til en youghurt og to kopper te.. pleier å spise rug sprø (namnam) med brunost og melk :) så blir vel det litt lengre utpå dag.. er veldig treig i dag :o)

Skrevet

Bolle med cornflakes og en oppkuttet banan på, samme hver morgen.

Skrevet

Et glass vann, havregryn med melk og rosiner og en kiwi.

Skrevet

En kopp kaffe og noen rester fra smågodtet jeg kjøpte i Sverige i går. :(

Skrevet

2 brødskiver med makrell i tomat, + appelsinjuice.

Det hørtes jo voldsomt sunt ut da... Fortsatte dagen med sjokoladeboller, Lion og Cola til lunsj, så pommes frites og laks til middag, og til kvelds blir det Center og potetskruer. ;)

Gjest pregnant77
Skrevet

Jeg er gravid og har ikke så god matlyst om morgenen, men tvang i meg honeykorn med melk i dag, det tålte jeg :D

Gjest sjøstjerna
Skrevet

2 knekkebrød med mager leverpostei. Noen cherry tomater.

Kaffe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...