Gjest smurfilurfi Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Til dere som har mulighet til å få tak i Hoodia: Dette er de beste pillene jeg har brukt i forbindelse med vektnedgang. De minker rett og slett apetitten, og må på ett eller annet mirauløst vis få opp forbrenningen tror jeg. fant disse i usa (men vet de finnes rundt om i europa og), og har hittil brukt dem i 3 uker. Gått ned snart 6 kilo. Raskere enn noengang, men kjenner meg også piggere enn før. Trener ikke ved siden av, for det har jeg ikke tid til. Spiser som før, men antakelig mindre(?) uten at jeg selv legger merke til det. Få tak i ekte 100% Hoodia, og det er KUN Hoodia Gordini som da gjelder. Vel, bare et tips fra ei som lier å reise verden rundt og shoppe litt i helsekostbutikker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vektløs Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 og hva inneholder hoodia, da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smurfilurfi Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 og hva inneholder hoodia, da? Eh..Hoodia inneholder nettopp Hoodia! Det er en kaktus som heter Hoodia. Sjekk på nett etter Hoodia gordini. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterbarnet Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Men hvordan få tak i den da? Er vel ulovlig å importere den til Norge? Altså om jeg bestilte den over nett fra sverige, så antar jeg at det er ulovlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smurfilurfi Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Men hvordan få tak i den da? Er vel ulovlig å importere den til Norge? Altså om jeg bestilte den over nett fra sverige, så antar jeg at det er ulovlig. Du får den fra tid til annen på Qxl.no, der er det en som selger. OG det er uten toll-kluss. Du får den også på en nettside som er dansk eller svensk, som heter usabutikken, men husker ikke nettadressen. dette er og tollfritt. Bestiller du fra usa, kan du nk få trøbbel 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.