Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den høyt elskede, kosete, lodne, familekjære snufsepufsen.

Som driter og pisser over ALT! Er det ikke på tide med båndtvang på disse firbente drapsmaskinene? Og skuddpremie?

Nå er jeg faen meg så lei faenskapen at jeg holder på å spy. To ganger har jeg tråkka i kattedritt inne i min egen garasje. I natt hørtes det ut som om det var 4 spedbarn som satt og hylte neeeeeei, neeeeeei, neeeeei i flere timer utenfor huset. Det er ikke det minste koselig for oss som ikke har et syk svakhet for disse lodne piss-sprederne.

Katt skal dere ha, men noen kontroll på disse skal dere ha dere frabedt.

Nå er det like før jeg legger ut kittkat med rottegift for å få slutt på plagen!

Skrevet

Har da full kontroll på kattene mine jeg;)

De går faktisk INN for å gå på do:)

Utskjemt er de jo, men hva gjør man ikke for de høyt elskede kattene

sine?

Syntes unger er like ille jeg da! Som til stadighet

ringer på døra, midt i middagskvilen etter en travel arbeidsdag? Eller når alle barna i boligfeltet har fått seg fløyte (russefløyte/dommerfløyte) og høylytt står i gaten og har det morsomt?

Men så liker jeg ikke barn heller!

Gjelder samme der eller?

Skrevet

sine?

ringer på døra, midt i middagskvilen etter en travel arbeidsdag? Eller når alle barna i boligfeltet har fått seg fløyte (russefløyte/dommerfløyte) og høylytt står i gaten og har det morsomt?

Gjelder samme der eller?

Mener du som Mr Jinks i Meet the parents? ;-)

Skrevet

Du må jo ikke være sinna på kattene for at folk ikke passer på katta si. Jeg har verdens nydeligste pus, den er renslig, er hjemme eller ute på svalgangen og går ingen andre steder.

Skrevet

sine?

Gjelder samme der eller?

Man kan ikke gi ungene rottegift bare fordi foreldrene har latt barnehagen stå for hele oppdragelsen frem til skolealder!

Foreldrene derimot....

Skrevet

Du må jo ikke være sinna på kattene for at folk ikke passer på katta si. Jeg har verdens nydeligste pus, den er renslig, er hjemme eller ute på svalgangen og går ingen andre steder.

Det er ikke mange som passer på kattene sine. De slippes ut om kvelden og hele arbeidsdagen, eller så vil de pisse hjemme. Og kattepiss, det liker matmor og -far dårlig.

Skrevet

En bøtte med vann hjelper.

Hvor skal jeg sette den?

Skrevet

Hvor skal jeg sette den?

I hendene dine og kaste den over de plagsomme kattene når de kommer. Det har fungert på kattene som har hatt lyst til å tisse i garasjen til foreldrene mine.

Skrevet

Hehehe flirer godt

Du kan gjerne flire, men i dag tråkket jeg i dritten igjen. Det samme gjorde Jr, samt en gjest som var på besøk.

Gjest skipohoi
Skrevet

Nå skal det sies at jeg ikke ler av at du blir plaget av dette kattesvinepelseriet, men av måten du har uttrykt deg på når de beskriver følelsene dine hehehehe og selvfølgelig gliser jeg godt av et par av svarene du har fått.

Sleng ut kittekatten for min del hehe

• 2 uker senere...
Skrevet

Man kan ikke gi ungene rottegift bare fordi foreldrene har latt barnehagen stå for hele oppdragelsen frem til skolealder!

Foreldrene derimot....

hmmm, ja du sier noe... gi til hele sulamitten;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...