Gå til innhold

Handler du på Lidl?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En sjelden gang er jeg der.

Jeg blir skremt av de gedigne fruktene og grønnsakene. Klarer bare ikke å tro at de ikke er genmanipulerte - og slik mat ønsker jeg ikke å spise.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

10

• Dorthe

3

• Åsemor

2

• Sofline

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

En sjelden gang er jeg der.

Jeg blir skremt av de gedigne fruktene og grønnsakene. Klarer bare ikke å tro at de ikke er genmanipulerte - og slik mat ønsker jeg ikke å spise.

Smått smaker bedre. :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg er enig med deg og pregnant77, det er en noe jalla butikk, ser dog ikke bort fra at jeg kunne kjøpt frukt og grønt der om butikken var i nærheten, det går en del av det hos oss. Ellers har jeg inntrykk av at 1/3 av varesortimentet består av sjokolade og kjeks...

'' Ellers har jeg inntrykk av at 1/3 av varesortimentet består av sjokolade og kjeks...''

Tror du bør gå der litt oftere, det er forholdsvis lite kjeksutvalg i forhold til det du finner i andre butikker. Ikke er det noe mer sjokolade der enn andre steder heller.

Skrevet

Ja, jeg handler der innimellom. Er avhenging av frokostblandingen der....

Dessuten har de billig frukt/grønt, og så kan jeg prøve en del ny mat. Elsker å prøve nye ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...