orpah Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Nå har jeg altså klart meg hele uka uten å skeie ut. Jevnt over har jeg spist veldig bra og jeg har trent mye. Nå er det helg og jeg kjenner jeg er sugen på det som har gjort meg overvektig.Og at jeg burde ha lov til det fordi det er helg og sitter og rasjonaliserer for meg selv. Psykologisk sett så sier de jo at det er lurt å ha en dag i uken hvor en spiser såkalte "forbudte" ting. Så nå er jeg veldig i tvil.Grunnen til at jeg heller mot nei siden er at jeg er redd det vil ødelegge for vektreduksjonen min .Men også at jeg vil miste kontrollen og gå totalt overboard og hive meg masse masse. Spisingen min har vel også hatt en psykologisk komponent , med at det har væt endel kjede og trøstespising etc. Pleier dere å skeie ut fredag eller lørdag selv om dere skal gå ned i vekt.? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mammaena Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg slanket med 26 kilo en gang. Ga meg selv lov til ubegrenset fråtsing på lørdagene når jeg hadde "bare" 10 kilo igjen. Men lørdag var også den dagen jeg tok den desidert lengste treningsturen. 2 timer på tur, innom butikken og hamstre godis, i dusjen og kræsj foran tv, hehe. På søndag ga jeg meg lov til ( 1 porsjon) ekstra god middag og max et lite kakestykke. Resten av uka var det hårda bud! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jepp. Unner meg litt godis på lørdag, da er jeg sikrere mot en storsprekk tror nå jeg. ) Ikke uante mengder altså, men litt smågodt f.eks. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hope Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg slanket med 26 kilo en gang. Ga meg selv lov til ubegrenset fråtsing på lørdagene når jeg hadde "bare" 10 kilo igjen. Men lørdag var også den dagen jeg tok den desidert lengste treningsturen. 2 timer på tur, innom butikken og hamstre godis, i dusjen og kræsj foran tv, hehe. På søndag ga jeg meg lov til ( 1 porsjon) ekstra god middag og max et lite kakestykke. Resten av uka var det hårda bud! Akkurat slik som mammaena har gjort det, har jeg gjort det og! Og likevel gått ned. Viktig å skeie ut for å ikke sprekke helt de andre ukedagene. Lørdag fråtsing her, søndag god middag med dessert evt kake 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg tror at man trenger en dag hvor man koser seg litt ekstra. Jeg tror på at det har flere positive sider. Man har noe å se fram til, og kroppen får ikke tid til å venne seg til mindre mat. MEN man skal ikke gå helt berserk. Spis litt mer/noe man til daglig ikke skal spise mye av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.