Gå til innhold

fysioterapeuten har lagt meg til på facebook

Anbefalte innlegg

Gjest fysioterapeut på facebook
Skrevet

Jeg har fått til en fysioterapeut noen ganger, som er ganske "jentegal" om jeg kan si det sånn. Han snakker hele tiden om damer han treffer rundt omkring.

Når jeg gikk inn på Facebook så jeg at han hadde lagt meg til som venn. Jeg har ikke svart på denne forespørselen.

Går det an av en fysioterapeut å gjøre det? Jeg synes det er å gå over en grense, men jeg vet ikke om det er jeg som overreagerer på dette her.

Skrevet

Virka litt snålt det der.

En fysioterapeut bør vel helst forholde seg objektivt til sine pasienter, og ikkje blande roller eller å utnytte situasjonen med

tanke på det tillitsforholdet dere skal ha som behandler og klient.

Det blir omtrent det samme som om en lærer skulle legge til sine elever som "venner" på facebook.

Sjøl om det selvfølgelig fint går an å bli venner både med fysioterapeuter og lærere...:)

Gjest Jente31
Skrevet

JEg synes også det er å gå over en grense... *Skeptisk*

Gjest pregnant77
Skrevet

Da er han uprofesjonell.

Jeg kjenner en lege som ble lagt til på facebook av en pasient, det syntes hun var litt ekkelt...

Og det har jo litt med etikk å gjøre. En må skille privatliv og jobb, og i et forhold som fysioterapeut, lege, sykepleier osv bør det gå en grense.

Skrevet

Det synes jeg er langt over grensen! Det er faktisk så ille at jeg ville vurdert å melde ham til helsetilsynet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...