Gjest best wishes Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Dere som er gift eller forlovet: bruker dere ringen hver dag? 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Selvfølgelig. ) Den eneste gangen jeg ikke har den på er når jeg baker. 0 Siter
Gjest hannabeate Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg tok den aldri av meg alle de årene jeg var gift. Da faller jo mye av vitsen med ring bort spør du meg. Men det finnes vel muligens en del ruskearbeid som kan bli litt tøft for enkelte av ringene. 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Ja. Føler meg naken uten. Tar den av når jeg smører meg med krem, og det tar ikke lang tid før jeg merker det hvis jeg glemmer å ta den på meg med en gang igjen. 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg tok den aldri av meg alle de årene jeg var gift. Da faller jo mye av vitsen med ring bort spør du meg. Men det finnes vel muligens en del ruskearbeid som kan bli litt tøft for enkelte av ringene. jeg er avstandsforelsket i en type som hadde ring på fingeren for noen måneder siden. Sist jeg så han så hadde han ikke noen ring. Så jeg lurer på om det betyr at han er ledig, eller om han bare hadde en ring-fri dag. 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Ja. Føler meg naken uten. Tar den av når jeg smører meg med krem, og det tar ikke lang tid før jeg merker det hvis jeg glemmer å ta den på meg med en gang igjen. er det like vanlig å ha den på høyre hånd som på venstre? 0 Siter
Gjest hannabeate Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 er det like vanlig å ha den på høyre hånd som på venstre? I Norge er det vanlig å ha den på høyre og kun det. Hvis han er normann altså. 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 er det like vanlig å ha den på høyre hånd som på venstre? Alle har den vel på høyre? Nei, jeg vet ikke jeg altså... Jeg har min på høyre iallfall. 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 I Norge er det vanlig å ha den på høyre og kun det. Hvis han er normann altså. fyren studerer i england, så derfor er jeg litt usikker på hvilken tradisjon han følger. 0 Siter
Gjest hannabeate Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 fyren studerer i england, så derfor er jeg litt usikker på hvilken tradisjon han følger. Hvis han er norsk er det rart å følge noen annen tradisjon selv om en studerer et annet sted. 0 Siter
Babette Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 er det like vanlig å ha den på høyre hånd som på venstre? Hovedregelen i Norge er å ha den på høyre. Men hvis du er gift med en utlending eller blir enke/enkemann kan du ha den på venstre. 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Hovedregelen i Norge er å ha den på høyre. Men hvis du er gift med en utlending eller blir enke/enkemann kan du ha den på venstre. Det var interessant! *bukker og neier for informasjonen* 0 Siter
Babette Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Det var interessant! *bukker og neier for informasjonen* Bare hyggelig, skikk og bruk er en hjertesak. Er du Espen Esther Pirelli Benestad, siden du både bukker og neier? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Nei, har ikke brukt den på sikkert ti år. Og nå er den alt for liten uansett. :-( 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 er det like vanlig å ha den på høyre hånd som på venstre? I Norge er det vanlig å ha den på høyre hånd. Min kjære veksler litt på for han får gnagsår i håndflaten nedenfor fingeren av og til. 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 I Norge er det vanlig å ha den på høyre hånd. Min kjære veksler litt på for han får gnagsår i håndflaten nedenfor fingeren av og til. Dette er kanskje et teit spørsmål men, homofile som har inngått partnerskap følger de samme tradisjon med ringen på høyre hånd? 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 ja, den er altid på. men nå når jeg er gravid har jegg litt større fingre å den passer ikke. har gått med den rundt halsen litt, men ikke hver dag.. ringen skal altid væremed 0 Siter
Gjest slumre Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Alle har den vel på høyre? Nei, jeg vet ikke jeg altså... Jeg har min på høyre iallfall. Jeg har den på venstre for jeg gifta meg i Sverige :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Nei. Har ikke brukt den på 2½ år. Den er for liten. Bruker en annen ring, som er substitutt for den som ikke passer. Mannen min bruker sin hele tiden. 0 Siter
astridny Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Selvfølgelig. ) Den eneste gangen jeg ikke har den på er når jeg baker. Kan ikke huske at du har sagt at du er gift? Er det jeg som en senil eller..? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.