Gå til innhold

Bruker dere giftering hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei. Jeg føler meg like gift selv om jeg ikke er noe flink til å gå med ring.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

4

• astridny

2

• Åsemor

2

• Babette

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kan ikke huske at du har sagt at du er gift?

Er det jeg som en senil eller..?

Jeg tror Lillemus er forlovet :-)

Skrevet

Nei, jeg bruker den egentlig svært sjelden. Er ikke så glad i å gå med ringer, og jeg føler ikke at min identitet som gift står og faller på litt gull på fingeren.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har ringen på, er forlovet. Tar den av når jeg knar deig, men bakekunnskaper har jeg ikke, så det er sjelden ;o)

Tar den av ved operasjoner, da har sambo den på lillefingeren sin.

Sambo går med sin også. Vane tror jeg, vi tenker ikke over det, den bare er der.

Skrevet

Ja, nå er det 15 år siden vi ble forlovet, og jeg har brukt den hver dag, med unntak av slutten på de tre graviditetene, da jeg hadde noe vann i kroppen.

Mannen min bruker den også daglig.

Skrevet

Kan ikke huske at du har sagt at du er gift?

Er det jeg som en senil eller..?

Nei, jeg er ikke gift, men i hovedinnlegget sto det "dere som er gift eller forlovet" - og forlovet er jeg. :o)

Synes det er kjempekoselig å være forlovet jeg! Hver gang jeg ser ringen på fingeren hans blir jeg varm av glede inni meg over at vi skulle passe så godt sammen at vi vil dele resten av livet med hverandre. :o)

Skrevet

Jepp, den er "grodd fast". Tar den aldri av (hender jeg "må" - for å kjenne på ringfingeren uten ring).

Gjest pregnant77
Skrevet

Ja, tar den kun av om jeg lager noe mat der jeg bruker hendene en del, det samler seg en del bakterier man ikke helt er klar over under ringen...

Så om jeg skal kna deig eller kjøttdeig med hendene tar jeg av meg ringen og vasker hendene grundig. Samme om jeg skal skrelle jordete poteter, så jeg slipper å få enda flere uhumske bakterier på ringen. Selv om man vasker hendene med ringen på, så er det masse bakterier under man ikke får bort.

Skrevet

ja. eneste gangene jeg tar meg av den er når jeg dusjer (da tar jeg av meg de to smykkene jeg alltid har på uansett) og når jeg lager mat som innebærer at fingrene blir klissete.

Skrevet

Jada, klart det :-) Tar den bare av når jeg opererer og må være helt ren på hendene. Skikkelig søkk i fingeren etter snart 10 år

Skrevet

Jeg tar ringene og klokka av meg hver kveld. Føler at fingrene hovner opp og jeg føler jeg får mindre førlighet i fingrene. Noen dager glemmer jeg å ta de på meg så da blir det nakne fingre. Mannen i huset bruker sin hele tiden.

Skrevet

Ja, det gjør vi. Men sånn har det ikke vært hele tiden, jeg hadde en lang periode hvor jeg ikke bruke min..

Vi har vi vært gift i 26 år, og i forbindelse med sølvbryllupsdagen i fjor, hadde vi ringene inne å shina og gjorde de om.

Pusset de opp og gjorde de smalere, når vi gifta oss i sin tid var det jo moderne med ganske så breie ringer, og det var vi møkk lei av. Nå er de så fine atte, 2,5 mm breie/smale og ser helt nye ut:-)

Skrevet

Nei, jeg er ikke gift, men i hovedinnlegget sto det "dere som er gift eller forlovet" - og forlovet er jeg. :o)

Synes det er kjempekoselig å være forlovet jeg! Hver gang jeg ser ringen på fingeren hans blir jeg varm av glede inni meg over at vi skulle passe så godt sammen at vi vil dele resten av livet med hverandre. :o)

Gratulere,jeg viste ikke at dere var forlovet.

Har dere bryllups planer eller..? ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, jeg har den på hver dag. Men det varierer om jeg har den på venstre eller høyre hånd.

Jeg leste lenger nede i tråden her at du lurer siden du så en du er interesert i uten ring. Der jeg jobbet før, så brukte flere av mennene å ta av seg gifteringen når de gikk ut på by'n.

candyqueen_83
Skrevet

ja. eneste gangene jeg tar meg av den er når jeg dusjer (da tar jeg av meg de to smykkene jeg alltid har på uansett) og når jeg lager mat som innebærer at fingrene blir klissete.

Hørtes ikke ut som om du dusjer særlig ofte :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...