Gjest TheaAlice Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg ser så mange som leser den boka på bussen nå. Jeg leste bak på boka, og den virket ikke noe spennende, men skinnet kan jo bedra Er det en spenningsbok? Hva gjør boka så spesiell? 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Nei, det er ingen spenningsbok. Her i Trondheim har den blitt så populære fordi handlingen foregår like utenfor byen og det er en jordnær historie som man sikkert kan gjenekjenne deler av i sitt eget liv vil jeg tro. 0 Siter
Helmi Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Ingen spenningsbok. nei. Men en strålende og frodig beskrivelse av en mer eller mindre spesiell familie. Jeg bor langt unna Trøndelag, men har kost meg med bøkene til Bragde for det 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Den er ikke spesiell. Egentlig synes jeg den var ganske kjedelig men helt grei å lese 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Den er ikke spesiell. Egentlig synes jeg den var ganske kjedelig men helt grei å lese Enig. 0 Siter
Gjest brugde Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Ingen spenningsbok. nei. Men en strålende og frodig beskrivelse av en mer eller mindre spesiell familie. Jeg bor langt unna Trøndelag, men har kost meg med bøkene til Bragde for det Eh... Ragde - ikke Bragde. Og bøkene er fordekt kiosklitteratur med lite dybde i karakterer og story. Oppskrytt som litteratur, men for all del. La folk ha det som underholdning om de ønsker. Mye bra kiosklitteratur også. 0 Siter
siriil Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Den er ikke spesiell. Egentlig synes jeg den var ganske kjedelig men helt grei å lese Nydelig serie syns jeg :-) veldig takknemlig for at noen nærmest tvang meg til å lese denne serien selv om det er langt fra det jeg egentlig leser. 0 Siter
Helmi Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Eh... Ragde - ikke Bragde. Og bøkene er fordekt kiosklitteratur med lite dybde i karakterer og story. Oppskrytt som litteratur, men for all del. La folk ha det som underholdning om de ønsker. Mye bra kiosklitteratur også. Jeg må virkelig beklage skriveleifen. Jammen bra at du forsto hvem jeg mente 0 Siter
Sofline Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Den er original. Selv har jeg aldri skjønt hvorfor krim og spenning selger så godt. 0 Siter
Bookworm Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Nydelig serie syns jeg :-) veldig takknemlig for at noen nærmest tvang meg til å lese denne serien selv om det er langt fra det jeg egentlig leser. Er Ragde-bøkene serie, eller er det enkeltstående historier i hver bok? Jeg har tenkt å gi henne et forsøk, selv om jeg egentlig ikke kan fordra dama - men kan hende bøkene er bra, likevel... 0 Siter
Sofline Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Er Ragde-bøkene serie, eller er det enkeltstående historier i hver bok? Jeg har tenkt å gi henne et forsøk, selv om jeg egentlig ikke kan fordra dama - men kan hende bøkene er bra, likevel... Berlinerpoplene, Eremittkrepsene og Ligge i grønne enger handler om de samme menneskene. Men de har så vidt jeg vet ingen sammenheng med de andre bøkene hun har skrevet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Er Ragde-bøkene serie, eller er det enkeltstående historier i hver bok? Jeg har tenkt å gi henne et forsøk, selv om jeg egentlig ikke kan fordra dama - men kan hende bøkene er bra, likevel... De tre må lese i rekkefølge ja, Berlinerpoplene - Eremittkrepsene - Ligge i grønne enger. De andre bøkene hennes er frittstående og er tildels groteske og ekle noen av dem. 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Nydelig serie syns jeg :-) veldig takknemlig for at noen nærmest tvang meg til å lese denne serien selv om det er langt fra det jeg egentlig leser. Det finnes mange mye bedre bøker enn disse. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Det er en bedrøvelig kjedelig bok! 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 De tre må lese i rekkefølge ja, Berlinerpoplene - Eremittkrepsene - Ligge i grønne enger. De andre bøkene hennes er frittstående og er tildels groteske og ekle noen av dem. Ok, takk for tilbakemelding. Jeg har nettopp begynt med Arsenikktårnet, så da er det ikke noe problem, skjønner jeg... Får ta de tre andre i rekkefølge:-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Ok, takk for tilbakemelding. Jeg har nettopp begynt med Arsenikktårnet, så da er det ikke noe problem, skjønner jeg... Får ta de tre andre i rekkefølge:-) Arsenikktårnet var den første boke jeg leste av Anne B Ragde. Likte den veldig godt, og ble veldig fengslet av personene i historien der. Deretter leste jeg Berlinerpoplene og Eremittkrepsen. Likte dem også godt, og skal kjøpe den siste også. Har lest ei bok til av henne, men nå husker jeg ikke helt tittelene - det var "Doktor Z....".etellerannet. 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Må si jeg lurer på det samme ) Har ikke lest bøkene, men så den første episoden på Nrk, og ble ikke noe videre imponert. 0 Siter
Sofline Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Må si jeg lurer på det samme ) Har ikke lest bøkene, men så den første episoden på Nrk, og ble ikke noe videre imponert. Filmen er sjelden bedre enn boka. Jeg likte boka, men NRK-serien mangler mye. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Arsenikktårnet var den første boke jeg leste av Anne B Ragde. Likte den veldig godt, og ble veldig fengslet av personene i historien der. Deretter leste jeg Berlinerpoplene og Eremittkrepsen. Likte dem også godt, og skal kjøpe den siste også. Har lest ei bok til av henne, men nå husker jeg ikke helt tittelene - det var "Doktor Z....".etellerannet. Lille Petter Edderkopp er også en bok av Ragde. Den var veldig bra skrevet. 0 Siter
Gjest TheaAlice Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Lille Petter Edderkopp er også en bok av Ragde. Den var veldig bra skrevet. Det er den eneste boken av henne jeg her lest. Og jeg synes den var veldig bra. Er det noen andre bøker hun har skrevet som har samme stil? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.