Gå til innhold

Innvielsespresang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på fest i morgen kveld, til et vennepar som flyttet inn i nytt hus i sommer og har pusset opp.

Vi vil ha med oss en gave, men er ikke kreative i det hele tatt. Vi har mye "på kanten"-humor i denne gjengen, og har lurt litt på noe "koffert"-greier - men vi vet ikke hva...

Forslag?

Skrevet

Hva med en flott lysestake med et lys formet som en penis. Da får de både en "koffert" og noe fint.

Skrevet

Hva med en flott lysestake med et lys formet som en penis. Da får de både en "koffert" og noe fint.

Grøss.....

Skrevet

Jeg ville heller satsa på en kul kokebok og/eller et par flasker vin enn noe småperverst som man uansett ikke har bruk for. ;)

Eller hva med en flaske ordentlig sjampis for å feire at de er ferdige med den kjipe oppussingsperioden?

Skrevet

Jeg ville heller satsa på en kul kokebok og/eller et par flasker vin enn noe småperverst som man uansett ikke har bruk for. ;)

Eller hva med en flaske ordentlig sjampis for å feire at de er ferdige med den kjipe oppussingsperioden?

Mja....... Ikke vin tror jeg - for vi fikk nettopp vin av dem som takk for at vi har vært med å hjelpe dem.....

Kokebok..... Tja.... vi er ikke så veldig kulinariske av oss, verken de eller vi.....

Har du flere forslag? Sjampisen ja - det kunne jo vært noe - da må vi på polet i full fart....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...