sweetness Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg syns han minner meg om Kurt Nilsen. :-) JA! en svært feminin- muligens homofil?- utgave av Kurt Nilsen? hehe.. skremmende lik.. 0 Siter
Colette Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg synes. For meg har hatt vært en "miniWerner" fra første gang jeg hørte og så ham. Når Kim Rune får litt mer dressur, roer seg ned litt og får brukt stemmen på en låt som skikkelig sitter, ja da tror jeg nok vi har fått tilbake et lite snev av Jan Werner. Ja, det går jo an å håpe :-) Men jeg ser dessverre ikke dette som mulig. Jan Werner er nok ikke så lett å erstatte, dessverre. Men Kim Rune er flink, han :-) Selv om han ikke er min favoritt til å vinne Idol. Glenn er min førsteplass :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Er det flere enn meg som syns Kim Rune har noe Jan Werner'sk over seg? Det tenkte jeg og i går ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.