Gå til innhold

gravid... å på omskolering...

Anbefalte innlegg

Gjest sadnhopeless
Skrevet

Jeg har nå fått positivt test å jeg er på attføring... Jeg er fortvilet å vetikke hva jeg skal gjøre.

Er litt deppa nå. Kommer nok til å miste min mulighet for å få ny mulighet til yrke nå...

Skrevet

Du er nygravid og kan studere i mange mnd. Så blir det vel permisjon som alle andre?

Gjest sadnhopeless
Skrevet

Du er nygravid og kan studere i mange mnd. Så blir det vel permisjon som alle andre?

selv om jeg er på attføring??? trodde ikke jeg kunne det?

Ellers takker jeg for svar :D

Gjest Tidligere attført
Skrevet

Javel? Det var en flott instilling. Hva med å gjøre det beste ut av det og så går du ut i permisjon eventuelt, de på NAV er ikke ute etter å skade deg men hjelpe deg, de er ganske snille og hjelpsomme med å gjøre ting lett for deg, ikke vanskelig.

Gjest også tidligere attført
Skrevet

selv om jeg er på attføring??? trodde ikke jeg kunne det?

Ellers takker jeg for svar :D

Går du på skole med rett til stipend og lån kan du få fødselsstipend fra lånekassen.

Attføringsstønaden faller bort mens du har permisjon ut over 6 uker, men det er ikke dermed sagt at du ikke får permisjon og kan gjenoppta attføringen etterpå! Ta en samtale med NAV for å skrive om handlingsplanen slik at den er tilpasset fødselspermisjon.

Sosialkontoret kan hjelpe deg med det økonomiske mens du har permisjon, sosialstønad under fødselspermisjon på grunn av manglende opptjening bruker være en grei affære - rett frem med søknader og innvilgelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...