Gå til innhold

Lørdagsmat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere spise i kveld, jeg trenger noe nytt. Jeg er alene så noe voldsomme greier blir det ikke.

punky brewster
Skrevet

Wook, taco, pizza, kylling og pasta salat, entrecote med fløtebakt poteter.

Skrevet

Vi skal lage entrecote med potetstaver og bernaisegrønnsaker. Også blir det nok en flaske amarone til. Ordentlig kjærestemiddag i dag. :)

Skrevet

Vi veksler litt på å ha hjemmelaget pizza, hjemmelaget lasagne (ikke noe Toro altså!!!), taco eller elgbiff med fløtegratinerte poteter og godt med grønnsaker til. Sjysaus eller bernaisesaus.

Skrevet

Vi skal lage entrecote med potetstaver og bernaisegrønnsaker. Også blir det nok en flaske amarone til. Ordentlig kjærestemiddag i dag. :)

Jeg skal ha kjærestemiddager de neste to helgene jeg. :o) Barnas far ville bytte igjen så jeg får med andre ord enda en gang to alene-med-kjæresten-helger to helger på rad. :o) Det hadde jeg sist han var hjemme også. For de som måtte lure - jada, jeg har da to barnehelger på rad når han er borte. Ungene lider overhode ingen nød. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...