Gjest FIn barneoppdragelse gitt. Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Dette fikk jeg høre i fylla av ei nabokjerring: "Sønnen vår på 2 år sliter meg helt ut. I går var han så slitsom og krevende, ingenting hjalp, absolutt ingenting. Etter 6 timer med konstant masing, haling og draing i ben og armer orka vi ikke mer, så vi putta to spiseskjeer med vodka i saftflaska hans. Han sovna etter en halvtime." Øh. Javel. 0 Siter
kragens Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Da ville jeg anmeldt de på flekken! Sånne personer bør ikke være i nærheten av barn. Tenk hva de er kapable til å gjøre!? 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! har ikke ord!! 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Er det mulig??! Det var virkelig ille. Også fortelle det til deg, som om det er en helt ok ting å gjøre?! Det er jo misshandel! Hva svarte du? Disse folkene er ikke skikket til å ta seg av barn, det er ganske sikkert. Huff, blir trist når jeg hører slikt:( 0 Siter
kaffepiken Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Hvis du er et godt medmenneske som vil det lille barnet vel, så leverer du en bekymringsmelding til barnevernet. Det der er GROVT! Hvem vet hva slags andre "kreative" innfall de får for å disiplinere barna sine?? 0 Siter
Sofline Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg er enig med kaffepiken. Kontakt barnevernet! 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Dette tror jeg ikke på engang - dette var slik man sa i "gamle dager" dette - nærmest vandrerhistorier... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.