Gå til innhold

Alkohol i podens tåteflaske

Anbefalte innlegg

Gjest FIn barneoppdragelse gitt.
Skrevet

Dette fikk jeg høre i fylla av ei nabokjerring:

"Sønnen vår på 2 år sliter meg helt ut. I går var han så slitsom og krevende, ingenting hjalp, absolutt ingenting. Etter 6 timer med konstant masing, haling og draing i ben og armer orka vi ikke mer, så vi putta to spiseskjeer med vodka i saftflaska hans. Han sovna etter en halvtime."

Øh. Javel.

Skrevet

Da ville jeg anmeldt de på flekken! Sånne personer bør ikke være i nærheten av barn. Tenk hva de er kapable til å gjøre!?

Gjest Vekten87
Skrevet

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! har ikke ord!!

Gjest baremei
Skrevet

Er det mulig??! Det var virkelig ille. Også fortelle det til deg, som om det er en helt ok ting å gjøre?! Det er jo misshandel! Hva svarte du? Disse folkene er ikke skikket til å ta seg av barn, det er ganske sikkert.

Huff, blir trist når jeg hører slikt:(

Skrevet

Hvis du er et godt medmenneske som vil det lille barnet vel, så leverer du en bekymringsmelding til barnevernet. Det der er GROVT! Hvem vet hva slags andre "kreative" innfall de får for å disiplinere barna sine??

Skrevet

Dette tror jeg ikke på engang - dette var slik man sa i "gamle dager" dette - nærmest vandrerhistorier...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...