Gå til innhold

Bort i jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk ikke reist noe sted i sommer så nå tenker jeg og en venninne på å reise bort i jula. Meeen; vi er litt usikre på hvor. Det aller viktigste er sol og varme (helst varmere en norsk sommer (+20)), gjerne litt kultur.

En annen ting: er mange feriesteder preget av julefeiring? Er mye stengt f.eks?

Hvor hadde du reist på venninnetur om du hadde 5000-7000 kr? Kan USA (California eller andre varme steder) et alternativ? Vi er i ca 30 år gamle.

Gjest Califas
Skrevet

I Usa er det meste stengt i julen, jeg bor i California og det er ganske kaldt paa den tiden. Jeg ville heller dratt til Florida. De fleste steder som feirer jul vil vaere ganske lukket bortsett fra helt spesielle turiststeder som tilbyr visse ting til turister

Skrevet

Vi reiste til Egypt i jula for noen år siden. Til et lite sted kalt El Gouna, ved rødehavet. Det var vidunderlig. Der arrangerte de storslagen julemiddag, og alt var åpent.

Skrevet

Vi reiste til Egypt i jula for noen år siden. Til et lite sted kalt El Gouna, ved rødehavet. Det var vidunderlig. Der arrangerte de storslagen julemiddag, og alt var åpent.

Takk for godt forslag. Har kikket litt på Egypt, men finner ingen turer på det tidspunktet vi kan reiser. Har bare kikket på charterselskapene hittil. Skal lete litt mer.

Skrevet

I Usa er det meste stengt i julen, jeg bor i California og det er ganske kaldt paa den tiden. Jeg ville heller dratt til Florida. De fleste steder som feirer jul vil vaere ganske lukket bortsett fra helt spesielle turiststeder som tilbyr visse ting til turister

Ok, takk for info. Vi kunne godt tenke oss Florida og f.eks se en space shuttle launch, men det skjer ikke noe før i februar tror jeg. Da blir det i alle fall ikke California. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...