Gjest Lazy days Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Trodde jeg hadde creme fraiche men den gang ei, kan jeg bruke 1% kesam i chicken curry? Ble litt usikker på om det er noe særlig smaksforskjell på creme fraiche og kesam. Husker ikke. Nekter å dra å kjøpe creme fraiche på 7/11 eller noe, nå har jeg tatt helga så da får vi spise noe annet hvis det ikke går å bruke det jeg har :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Men kesam skal ikke varmes opp så du får røre det inn på slutten. 0 Siter
Gjest Lazy days Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Men kesam skal ikke varmes opp så du får røre det inn på slutten. Hvorfor skal det ikke varmes opp? Jeg dropper nok å lage det da for det må varmes opp siden man rører det inn i putrende kjele. 0 Siter
flowy Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Hvorfor skal det ikke varmes opp? Jeg dropper nok å lage det da for det må varmes opp siden man rører det inn i putrende kjele. Fordi det kan klumpe seg. Du trenger ikke å røre det inn i en putrende kjele. Bare trekk kjelen vekk fra plata og rør det inn på slutten av koketiden. 0 Siter
Gjest Lazy days Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Fordi det kan klumpe seg. Du trenger ikke å røre det inn i en putrende kjele. Bare trekk kjelen vekk fra plata og rør det inn på slutten av koketiden. Skeptisk ;-) men hva med smaken er den veldig forskjellig? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.