Gå til innhold

Hva har en 15 åring i lønn pr time? (tariff)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor kan jeg finne dette? datteren min på 15 år har fått seg en liten jobb.

Fortsetter under...

Skrevet

Det kommer an på hva hun jobber med. Hvor mye tjener hun?

Skrevet

Det kommer an på hva hun jobber med. Hvor mye tjener hun?

Hun jobber på kafè. Serverer, lager mat, vasker opp, står i kassa, tar oppgjøret og stenger. Hun har ikke fått vite hva lønna er ennå. Hun begynte 1.oktober.

Skrevet

Hun jobber på kafè. Serverer, lager mat, vasker opp, står i kassa, tar oppgjøret og stenger. Hun har ikke fått vite hva lønna er ennå. Hun begynte 1.oktober.

Står lønna ikke i arbeidskontrakten hennes?

Skrevet

Sønnen min jobber på et gjestgiveri, og han tjener 71 kr timen. Han er 15,5 år gammel.

Skrevet

Hun har ikke fått kontrakt heller. Nå sier hun selv at hun skal melde seg inn i LO, så det virker som om flere av ungdommen som jobber der har snakket om noe i dag.

Annonse

Skrevet

Hun har ikke fått kontrakt heller. Nå sier hun selv at hun skal melde seg inn i LO, så det virker som om flere av ungdommen som jobber der har snakket om noe i dag.

Det høres veldig suspekt ut. Fagforrening er nok absolutt å anbefale der i gården. Jeg tror de har billige medlemsskaper for ungdom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...