trubaduren Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 hvor kan jeg finne dette? datteren min på 15 år har fått seg en liten jobb. 0 Siter
Sofline Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Det kommer an på hva hun jobber med. Hvor mye tjener hun? 0 Siter
trubaduren Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Skrevet 13. oktober 2007 Det kommer an på hva hun jobber med. Hvor mye tjener hun? Hun jobber på kafè. Serverer, lager mat, vasker opp, står i kassa, tar oppgjøret og stenger. Hun har ikke fått vite hva lønna er ennå. Hun begynte 1.oktober. 0 Siter
Sofline Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Hun jobber på kafè. Serverer, lager mat, vasker opp, står i kassa, tar oppgjøret og stenger. Hun har ikke fått vite hva lønna er ennå. Hun begynte 1.oktober. Står lønna ikke i arbeidskontrakten hennes? 0 Siter
zellica Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Står lønna ikke i arbeidskontrakten hennes? Sønnen min jobber på et gjestgiveri, og han tjener 71 kr timen. Han er 15,5 år gammel. 0 Siter
trubaduren Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Skrevet 13. oktober 2007 Står lønna ikke i arbeidskontrakten hennes? Hun har ikke fått kontrakt heller. Nå sier hun selv at hun skal melde seg inn i LO, så det virker som om flere av ungdommen som jobber der har snakket om noe i dag. 0 Siter
Sofline Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Hun har ikke fått kontrakt heller. Nå sier hun selv at hun skal melde seg inn i LO, så det virker som om flere av ungdommen som jobber der har snakket om noe i dag. Det høres veldig suspekt ut. Fagforrening er nok absolutt å anbefale der i gården. Jeg tror de har billige medlemsskaper for ungdom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.