Gå til innhold

hvor kjøpe mannspeilreflekskamera på nætt?

Anbefalte innlegg

Gjest speilreflekskamera
Skrevet

skulle hatt speilreflekskamera,fikk anbefalt canon eos 400,men så lure jeg på hvor man kjøpe det på nett for og få det til en grei pris...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg har Canon EOS 400D og kjøpte det på http://www.japanfoto.no, det var de som var billigst da jeg kjøpte for omtrent to måneder sida. Et utrolig bra kamera som jeg er kjempefornøyd med.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det dumme når det gjelder prisene på speilrefleks i en sånn oversikt, er at man må passe på så man får prisene _med_ objektiv, her står det både med og uten i skjønn forening. Er ganske forvirrende å finne ut av. (Men det er jo ikke din feil, hehe)

Skrevet

Flott kamera. Jeg har det og er strålende fornøyd.

Jeg har sett at de selger dette like billig i butikken. F.eks. Lefdal.

Om du bestiller det må du jo legge på frakt også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...