Gå til innhold

Til dere som ønsket meg lykke til:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble CI-operert torsdag for en uke siden og får satt på lyd i november en gang (sår og implantat må gro først). Normalt sett går det veldig greit å komme seg etter operasjonen, selv om man opereres ved balansenerven. Jeg ble dessverre kjempedårlig etterpå og har kjørt "karusell" i over en uke nå.

Først idag har jeg klart å sjekke litt på PC'n, men kun for korte perioder av gangen . Det går rundt fortsatt, men ikke fullt så ille som før. Jeg skal love dere at jeg har hatt en drittuke, men det positive er jo at jeg er på bedringens vei og det nå bare kan gå framover ;)

Skrevet

Hadde ikke fått med med dette, jeg.. God bedring, togli! Karusell er best i 30 sekunder, ikke ei uke ;o)

Skrevet

CI, CI, CI, CI, det ringer ei bjelle, men jeg er ikke sikker på hva det er for noe.

Er det sånn coccelicoimplantat? Nå er du min favorittdøve person (og den eneste), så jeg ønsker deg alt godt. Til og med tinnitus må være moro når man er døv?

Kommer dette til å påvirke sexlivet? Eller blir det sånn at partneren blir sjenert dersom du kan høre han stønne?

Jeg trenger slett ingen operasjon for å være svimmel, det er helt sikkert!

Skrevet

Svimmelhet er kjipt! Håper det snart roer seg.

Også blir det spennende å høre hvordan det blir å ha CI når lyden skrus på - håper du gidder å fortelle om det.

God bedring :-)

Skrevet

Dette har jeg ikke fått med meg - men masse lykke til, togli!! :o)

Skrevet

CI, CI, CI, CI, det ringer ei bjelle, men jeg er ikke sikker på hva det er for noe.

Er det sånn coccelicoimplantat? Nå er du min favorittdøve person (og den eneste), så jeg ønsker deg alt godt. Til og med tinnitus må være moro når man er døv?

Kommer dette til å påvirke sexlivet? Eller blir det sånn at partneren blir sjenert dersom du kan høre han stønne?

Jeg trenger slett ingen operasjon for å være svimmel, det er helt sikkert!

Du skjønner vel hvorfor jeg mente det var klokest å velge døv partner? ;)

Det heter Cochlea Implantat (akkurat nå føles det som et coccelico-implantat, men jeg satser på at det retter seg;)) og er et implantat som gir en slags kunstig hørsel (elektroder direkte på hørselsnerven).

Skrevet

Dette har jeg ikke fått med meg - men masse lykke til, togli!! :o)

Takker:)

Skrevet

Svimmelhet er kjipt! Håper det snart roer seg.

Også blir det spennende å høre hvordan det blir å ha CI når lyden skrus på - håper du gidder å fortelle om det.

God bedring :-)

Jeg har alltid hata karuseller, så da blir det ekstra ille ;)

Skal nok fortelle mer etterhvert:)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1192309430' post='3695071]

Hadde ikke fått med med dette, jeg.. God bedring, togli! Karusell er best i 30 sekunder, ikke ei uke ;o)

Kan ikke si meg mer enig i det ;)

Takk:)

Skrevet

Oi, så spennende da! Håper dette blir så vellykket som mulig, og at du snart er ferdig med å kjøre karusell :-)

Skrevet

Oj, så kjempespennende!!!

Synd at du skulle bli så dårlig, men det virker jo som om du er på bedringens vei.

Jeg ønsker deg all mulig lykke til videre.

Gjest baremei
Skrevet

Å! Dette har gått meg hus forbi. Men det er vel aldri for sent å sende en lykkeønskning, så her kommer det en fra meg også. Jeg vet ikke om du husker meg jeg,ikke vært her så mye i det siste, men jeg har lagt deg på minnet i hvert fall, for jeg synes du virker som en utrolig sympatisk person:)

GOD BEDRING, håper svimmelheten gir seg snart. Og så håper jeg du får god nytte av cochlea implantatene etterhvert! Stikk gjerne innom og fortell hvordan det går! :)

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...