Gå til innhold

Til dere som ønsket meg lykke til:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så spennende! Du er så tøff Togli, jeg er utrolig imponert over deg! :o)

Skrevet

Jøss, dette har gått meg hus forbi... Lykke til og god bedring!!! Kjempespennende å få høre hvordan det går med deg. Har en mor som er så godt som døv, så kanskje dette også kunne være noe for henne.

Håper du slipper unna svimlingen snart!

Skrevet

Du skjønner vel hvorfor jeg mente det var klokest å velge døv partner? ;)

Det heter Cochlea Implantat (akkurat nå føles det som et coccelico-implantat, men jeg satser på at det retter seg;)) og er et implantat som gir en slags kunstig hørsel (elektroder direkte på hørselsnerven).

så du kan høre alt hva andre hører? =)

Skrevet

Jøss, dette har gått meg hus forbi... Lykke til og god bedring!!! Kjempespennende å få høre hvordan det går med deg. Har en mor som er så godt som døv, så kanskje dette også kunne være noe for henne.

Håper du slipper unna svimlingen snart!

Takk skal du ha:)

Hører moren din dårlig nok, får hun sikkert tilbud dersom hun ber om en utredning. Vær obs på at utredningen har lang venettid, så like godt å hoppe i det først som sist. Man kan allikevel takke nei etterpå!

Skrevet

Så spennende! Du er så tøff Togli, jeg er utrolig imponert over deg! :o)

Takk skal du ha, Lillemus! Jeg er egentlig pysete av natur, så dette var hyggelig å høre:)

Skrevet

Å! Dette har gått meg hus forbi. Men det er vel aldri for sent å sende en lykkeønskning, så her kommer det en fra meg også. Jeg vet ikke om du husker meg jeg,ikke vært her så mye i det siste, men jeg har lagt deg på minnet i hvert fall, for jeg synes du virker som en utrolig sympatisk person:)

GOD BEDRING, håper svimmelheten gir seg snart. Og så håper jeg du får god nytte av cochlea implantatene etterhvert! Stikk gjerne innom og fortell hvordan det går! :)

Klem fra

Tusen takk, så koselig:))

Jeg skal nok holde dere oppdatert:)

Skrevet

Oj, så kjempespennende!!!

Synd at du skulle bli så dårlig, men det virker jo som om du er på bedringens vei.

Jeg ønsker deg all mulig lykke til videre.

Takk skal du ha! Ja, det går framover heldigvis, om enn litt tregere enn utålmodige meg skulle ønske;)

Skrevet

Oi, så spennende da! Håper dette blir så vellykket som mulig, og at du snart er ferdig med å kjøre karusell :-)

Ja, satser på det;)

Takk:)

Skrevet

så du kan høre alt hva andre hører? =)

Tja..., det er så individuelt at det er vanskelig å svare på. Det er mulig jeg vil kunne høre alle lyder slik som dere, men problemet er at jeg også må lære hva alle lydene betyr og dette må lagres i min noe "gamle" hjerne ;)

Lydene mine vil ikke bli slik et normalt øre hører dem. Det vil bli kunstige lyder, men allikevel mye bedre enn å høre via et høreapparat.

Skrevet

Tja..., det er så individuelt at det er vanskelig å svare på. Det er mulig jeg vil kunne høre alle lyder slik som dere, men problemet er at jeg også må lære hva alle lydene betyr og dette må lagres i min noe "gamle" hjerne ;)

Lydene mine vil ikke bli slik et normalt øre hører dem. Det vil bli kunstige lyder, men allikevel mye bedre enn å høre via et høreapparat.

Hehe, tenk på alt som bråker som du ikke vet om du ;o)

Skrevet

ok, så bra da =)

Skrevet

Jøss, det har jeg ikke fått med meg! Spennede saker, lykke til

:-)

Skrevet

Hehe, tenk på alt som bråker som du ikke vet om du ;o)

Ja, huff og huff, håper jeg ikke får altfor mange overraskelser ;)

Skrevet

Jøss, det har jeg ikke fått med meg! Spennede saker, lykke til

:-)

Takk:)

Skrevet

Ja, huff og huff, håper jeg ikke får altfor mange overraskelser ;)

Du som har små barn også ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...