Lotte :o) Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 For et mareritt... hvordan hadde du reagert om dette hadde rammet deg? http://www.nettavisen.no/verden/article1385891.ece 0 Siter
Sofline Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 For et mareritt! Jeg tror jeg ville vurdert hjemmefødsel neste gang... 0 Siter
Lisabeth Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Hjelp. Umulig å si hvordan man ville reagert eller håndtert en slik situasjon. Det må være kjempevanskelig. Tipper den familien hvor først den ene og så den andre av foreldrene har tatt DNA-test også har hatt en del interne stridigheter før fakta kom på bordet. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Huff og huff. Jeg aner ikke hva jeg hadde gjort. 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 vet ikke hvordan jeg hadde reagert, men stakkars folk.. mistet så mye av det dyrbare og viktige tiden med sitt eget barn... skal ikke være mulig at slikt skjer alså.. blir littt fortvilt.. 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Så grusomt! Jentene likner jo faktisk på sin rette mor også... Huff, jeg klarer ikke sette meg inn i situasjonen. Best hadde det nok vært om de byttet tilbake til sine biologiske barn, og kanskje bodd som naboer i begynnelsen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.