Gå til innhold

Bestille digitale bilder; Hvor lønner det seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bestille en hel haug bilder, men lurer på hvor jeg skal bestille dem. Det er jo en jungel der ute!

Kom gjerne med tips!

Har forresten bestilt fotobøker fra FotoKnudsen tidligere, og er kjent med den type programmer. Skal ikke bestille bøker nå, da jeg skal lage scrapbookalbum til ungene.

Skrevet

Elkjøp er billig, 0,50 pr. bilde. Kvaliteten er ok.

FotoKnudsen har god kvalitet, men dyrer.

Skrevet

Elitefoto har tibud ut denne uka - 0,99 kr pr bilde.

Jeg har bestilt en haug :-)

Tror kvaliteten er sånn ganske bra.

Gjest Gurojenta
Skrevet

Husk bare på et Elkjøp ofte roter og det er ikke sjelden at det tar over 1 mnd før man får bildene sine tilbake.

Gjest Gurojenta
Skrevet

Husk bare på et Elkjøp ofte roter og det er ikke sjelden at det tar over 1 mnd før man får bildene sine tilbake.

Skrevet

Jeg har brukt fotolabo et par ganger, men etter at de klarte å bruke 17 dager på en bestilling så har jeg dumpet dem. De har forøvrig skiftet navn nylig, men jeg husker ikke til hva.

Nå er det lenge siden jeg har fremkalt bilder, så jeg husker faktisk ikke hvem jeg brukte sist.

Skrevet

Jeg har bestilt dette via en lokal fotobutikk de siste gangne. De har hatt tilbud på 1,- pr. bilde.

Dersom du sender det inn utgjør frakten en stor kostnad.

Skrevet

Oj, det var lenge.

Jeg har aldri prøvd dem, jeg da - bare sett/hørt fra andre.

Gjest Gurojenta
Skrevet

Oj, det var lenge.

Jeg har aldri prøvd dem, jeg da - bare sett/hørt fra andre.

De roter noe helt utrolig noen ganger, har selv opplevd å vente 3 mnd på bildene. Da hadde de ikke klart å levere det jeg hadde bestilt heller. Så jeg bruker de ikke igjen, med mindre jeg har god til og kun bestiller bilder i samme størrelse.

Skrevet

Takk skal dere ha!;-) Endte til slutt opp på FotoKnudsen, da har bra erfaring fra der. Bestilte fotobøker til forrige jul, og de var veldig fine, altså!:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...