Lisabeth Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Denne var lekker i rosa: http://www.sportsnett.no/wsp/sportsnett/webon.cgi?func=show&table=PRODUCT&func_id=SMA76&var_1=SMA76-R-1&categorynu=AA205&categorytxt=Turundertøy - Smartwool&produkt=Smartwool W's Threshold V Kul, ja. Men *grøss* for en pris. Jeg har et utvalg ulltrøyer i "muntert sort", så bruker jeg heller en t-skjorte i ett-eller-annet mer fargesprakende oppå, om jeg trenger å se "kledd" ut i ullundertøy. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Skrevet 15. oktober 2007 Hvis man er ganske aktiv, så er det en fordel at ullplaggene er åpne i halsen, og at man kombinerer med løs ullhals (fra devold eller buff. *mener å ha utviklet spesialkompetanse i vurdering av ulike typer ullplagg* *Humrer* I HH sin trøye som Lotte kom frem med var det glidelås i halsen, kjekt det og? 0 Siter
frosken Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 *Humrer* I HH sin trøye som Lotte kom frem med var det glidelås i halsen, kjekt det og? Ja, det er ok med glidelås i halsen også (bortsett fra at glidelåsen i yndlingstrøya mi akkurat har gått i stykker..) HH-trøya så fin ut, men jeg fant ikke info om hvor tykk den er. Min erfaring er at tykt ullundertøy fort blir veldig varmt. Jeg brukte Ullvang på fjellet i minus 15 i fjor vinter, og selv da ble det i varmeste laget. Jeg har en veeeldig fin (og gammelrosa) trøye/genser fra icebreaker i 320 g kvalitet. Den er imidlertid altfor varm til å bruke under aktivitet - bortsett fra kanskje på høyfjellet i minus 20... Tror kanskje du må innom en velassortert forretning og kjenne på plaggene. I Oslo selges de beste kvalitetene kun i de butikkene som har spesialisert seg på friluftsliv (ikke G-sport og Sportshuset stort sett. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Skrevet 15. oktober 2007 Ja, det er ok med glidelås i halsen også (bortsett fra at glidelåsen i yndlingstrøya mi akkurat har gått i stykker..) HH-trøya så fin ut, men jeg fant ikke info om hvor tykk den er. Min erfaring er at tykt ullundertøy fort blir veldig varmt. Jeg brukte Ullvang på fjellet i minus 15 i fjor vinter, og selv da ble det i varmeste laget. Jeg har en veeeldig fin (og gammelrosa) trøye/genser fra icebreaker i 320 g kvalitet. Den er imidlertid altfor varm til å bruke under aktivitet - bortsett fra kanskje på høyfjellet i minus 20... Tror kanskje du må innom en velassortert forretning og kjenne på plaggene. I Oslo selges de beste kvalitetene kun i de butikkene som har spesialisert seg på friluftsliv (ikke G-sport og Sportshuset stort sett. ) Det er flere sportsbutikker i nærområdet der kjæresten bor så jeg skal sørge for en grundig reasearch før ønskeliste leveres. ) Han handler ikke julegaver før 20. dfesember alikevel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.