Gjest festdeltaker Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg var i et selskap i går hvor det var ca 30 inviterte og nesten ingen som kjente hverandre. Det skjer ingenting annet enn at man spiser, hører musikk og prater. Et stereoanlegg spiller musikk, og noen få danser litt. Er det vanlig? Hadde forventet meg mer opplegg jeg. Ingen taler eller sanger eller underholdning av noe slag var det. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Sånn ville nok jeg også hatt det hvis jeg skulle hatt fest. Syns sånne slitsomme: "du er fantastisk"-taler er grusomt. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Sånn ville nok jeg også hatt det hvis jeg skulle hatt fest. Syns sånne slitsomme: "du er fantastisk"-taler er grusomt. Synes det er positivt med slike "du er fantastisk" taler. Hvor ofte sier vi slikt til hverandre? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.