Gå til innhold

Dette er en undersøkelse

Anbefalte innlegg

Gjest løgnhals!
Skrevet

Du kjeder deg du også?

.-)

Ja, men er litt spennende om noen tør å svare også da etter alt godteriet de dytta i seg i går :D

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja, men er litt spennende om noen tør å svare også da etter alt godteriet de dytta i seg i går :D

Du tør ikke selv svare på ditt eget spørsmål?

Skrevet

Jeg er 1,72 og veier 63 kg og vil gjene ned 5-7 kg. Hvorfor skulle jeg ikke tørre å skrive det, forresten så har jeg ikke spist noen godis heller.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg er 1,72 og veier 63 kg og vil gjene ned 5-7 kg. Hvorfor skulle jeg ikke tørre å skrive det, forresten så har jeg ikke spist noen godis heller.

Har spist både sjokolade, smågodt, cheese doodles og popcorn. Og skjemmes ikke over det.

:-)

Gjest løgnhals!
Skrevet

Du tør ikke selv svare på ditt eget spørsmål?

174 og 60 kg! har lagt på meg meg noen kilo i det siste :(

Skrevet

Har spist både sjokolade, smågodt, cheese doodles og popcorn. Og skjemmes ikke over det.

:-)

Nei, hvorfor skulle du det. Jeg har spist alt jeg har hatt lyst på hele mitt liv jeg så :o)

Skrevet

Hehe, er det flere som har kost seg litt for mye i det siste ;o)

Skrevet

177 cm høy og 78 kg.. Jobber forøvrig aktivt for å gjøre noe med den BMI'en der...;-)

Skrevet

152,5 cm og ca 55 kg. Alt jeg spiste av godis i går var forøvrig 2 hjemmelagde muffins. :o)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

155 cm og idag veide jeg 57.3 kg. Til tross for cheese doodles, popcorn, sjokolade og smågodt igår.

Og i dag har jeg spist tilsammen 8 knekkebrød og en solid middag + rå gulrot + is + kjeks + resten av popcornet fra igår.

(men så mye mat tåles ikke i lengden... :-( )

Gjest Vekten87
Skrevet

for øyeblikket er jeg 169-170 ( har ikke sjekket på leeenge) og 90 kilo!!! er gravid da :) fjo :)

til vanlig mellom 67-70 kilo... men skal være streng med meg selv etter fødslen :)

Skrevet

Jeg er 165 høy og veier ca 55 kg. Og jeg spiste sjokolade og potetgull i går :)

Skrevet

172 cm, 59 kilo. Skal du ha bredden og dybde eh? hihi

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...