villee Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Har hatt magesmerter siden fredag, dvs ca to døgn. Det er rett under ribbeina på venstre side og jeg trodde først jeg kanskje var støl i musklene, men lurer på om det kan være noe annet? Blir ikke bedre av å spise eller gå på do. Smertene er der hele tiden, virker som noen har slått meg i magen. Noen som kan tenke seg noe det kan være? Vil ikke gå til legen med det første tilfelle det bare er en bagatell..... 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg tror alltid det er luft hvis hører om folk som har skikkelig vondt i magen. Det er virkelig dødsvondt og vanskelig å bli kvitt. Ta en løpetur, litt tøy og strekk eller kjøp fenikkeltabletter på apoteketet. Hjelper ikke det, hadde jeg tatt meg en tur til legen for det kan jo være noe annet også 0 Siter
cathlin Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Har du vært forkjølet - hostet mye i det siste, eller slått deg, forstrekt muskler? 0 Siter
villee Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Skrevet 14. oktober 2007 Har du vært forkjølet - hostet mye i det siste, eller slått deg, forstrekt muskler? Nei, har ikke vært forkjølet eller hostet mye eller slått meg... Har heller ikke gjort noe som kan føre til at musklene har blitt forstuet. Noe jeg glemte skrive i stad: Når jeg trekker pusten dypt så gjør det ekstra vondt - ble du klokere? 0 Siter
villee Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Skrevet 14. oktober 2007 Jeg tror alltid det er luft hvis hører om folk som har skikkelig vondt i magen. Det er virkelig dødsvondt og vanskelig å bli kvitt. Ta en løpetur, litt tøy og strekk eller kjøp fenikkeltabletter på apoteketet. Hjelper ikke det, hadde jeg tatt meg en tur til legen for det kan jo være noe annet også Hjelper fenikkel mot luft i magen? Har hatt noe problemer med magen før. Aldri gått til legen, men vet jeg ikke tåler sterk mat osv. Men det har jeg også holdt meg unna. Nå har det jo vart i snart tre dager så jeg begynner bli lei. Noe jeg glemte skrive i stad: Når jeg trekker pusten dypt så gjør det ekstra vondt - ble du klokere? 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Hjelper fenikkel mot luft i magen? Har hatt noe problemer med magen før. Aldri gått til legen, men vet jeg ikke tåler sterk mat osv. Men det har jeg også holdt meg unna. Nå har det jo vart i snart tre dager så jeg begynner bli lei. Noe jeg glemte skrive i stad: Når jeg trekker pusten dypt så gjør det ekstra vondt - ble du klokere? Du kan drikke fenikkelte også. Jeg blander anis og fenikkel, kjøpt hos innvandreren og knuser i morter og lager te. Det med å trekke pusten husker jeg faktisk ikke. Jeg har så vondt når jeg har luft i magen at jeg vet ikke. 0 Siter
villee Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Skrevet 14. oktober 2007 Du kan drikke fenikkelte også. Jeg blander anis og fenikkel, kjøpt hos innvandreren og knuser i morter og lager te. Det med å trekke pusten husker jeg faktisk ikke. Jeg har så vondt når jeg har luft i magen at jeg vet ikke. Hvis jeg prøver fenikkel, hvor lang tid tar det før det går over? Det gjør så vondt at jeg ikke har lyst til å dra på jobb i morgen. Jeg kommer så klart til å gjøre det, med et håp om at det går over snart.... 0 Siter
tiliti Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Hvis jeg prøver fenikkel, hvor lang tid tar det før det går over? Det gjør så vondt at jeg ikke har lyst til å dra på jobb i morgen. Jeg kommer så klart til å gjøre det, med et håp om at det går over snart.... Minifom tabeletter på apoteket er også veldig effektivt. Har du vært på do på disse to dagene? Det er ganske typisk at det blir helt jævlig når du trekker pusten, det legger nemlig enda mer press på området. 0 Siter
villee Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Skrevet 14. oktober 2007 Minifom tabeletter på apoteket er også veldig effektivt. Har du vært på do på disse to dagene? Det er ganske typisk at det blir helt jævlig når du trekker pusten, det legger nemlig enda mer press på området. Ja har vært på do, så føler ikke at det er fordøyelsen... Takk for tips! Skal prøve alt i morgen 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Hvis jeg prøver fenikkel, hvor lang tid tar det før det går over? Det gjør så vondt at jeg ikke har lyst til å dra på jobb i morgen. Jeg kommer så klart til å gjøre det, med et håp om at det går over snart.... Kan du ikke prøve å legge deg på gulvet med bena trukket oppunder deg og gynge fram og tilbake. Prøv og prump ;o) 0 Siter
cathlin Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Nei, har ikke vært forkjølet eller hostet mye eller slått meg... Har heller ikke gjort noe som kan føre til at musklene har blitt forstuet. Noe jeg glemte skrive i stad: Når jeg trekker pusten dypt så gjør det ekstra vondt - ble du klokere? Nei, vet ikke. Er du plaget med sure oppstøt? Kanskje du finner noe info her. http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.2077288 0 Siter
Gjest aspeløvet Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Vondt i magen er så diffust.. Ta kontakt med legen din i morgen du, så du får sjekket det opp. 0 Siter
villee Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Skrevet 14. oktober 2007 Kan du ikke prøve å legge deg på gulvet med bena trukket oppunder deg og gynge fram og tilbake. Prøv og prump ;o) Funker ikke!!! Prøvd alt - tror jeg...... Ikke apoteket da.... Tar det first thing in the morning! 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Hvis jeg prøver fenikkel, hvor lang tid tar det før det går over? Det gjør så vondt at jeg ikke har lyst til å dra på jobb i morgen. Jeg kommer så klart til å gjøre det, med et håp om at det går over snart.... Men pillene går det over fort, det glemte jeg å si 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Funker ikke!!! Prøvd alt - tror jeg...... Ikke apoteket da.... Tar det first thing in the morning! Gjør det og så har du liggende i tilfelle til en annen gang ) 0 Siter
villee Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Skrevet 14. oktober 2007 Men pillene går det over fort, det glemte jeg å si Tusen takk for tips!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Hjelper fenikkel mot luft i magen? Har hatt noe problemer med magen før. Aldri gått til legen, men vet jeg ikke tåler sterk mat osv. Men det har jeg også holdt meg unna. Nå har det jo vart i snart tre dager så jeg begynner bli lei. Noe jeg glemte skrive i stad: Når jeg trekker pusten dypt så gjør det ekstra vondt - ble du klokere? Brista et ribbein eller et muskelfeste? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Du kan drikke fenikkelte også. Jeg blander anis og fenikkel, kjøpt hos innvandreren og knuser i morter og lager te. Det med å trekke pusten husker jeg faktisk ikke. Jeg har så vondt når jeg har luft i magen at jeg vet ikke. Anis og fenikkel - det høres nesten ut som ammete! Brukte det mye mens jeg ammet, for å avhjelpe luft i magen hos baby. Og det var faktisk ganske godt! Med andre ord - en kan jo vurdere å kjøpe ammete (hos f.eks. Helios) om man selv har problemer med luft i magen. Men antakelig er det langt rimeligere å kjøpe urtene i innvandrerbutikk, slik du gjør. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.