Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt magesmerter siden fredag, dvs ca to døgn. Det er rett under ribbeina på venstre side og jeg trodde først jeg kanskje var støl i musklene, men lurer på om det kan være noe annet? Blir ikke bedre av å spise eller gå på do. Smertene er der hele tiden, virker som noen har slått meg i magen. Noen som kan tenke seg noe det kan være? Vil ikke gå til legen med det første tilfelle det bare er en bagatell.....

Skrevet

Jeg tror alltid det er luft hvis hører om folk som har skikkelig vondt i magen. Det er virkelig dødsvondt og vanskelig å bli kvitt. Ta en løpetur, litt tøy og strekk eller kjøp fenikkeltabletter på apoteketet. Hjelper ikke det, hadde jeg tatt meg en tur til legen for det kan jo være noe annet også

Skrevet

Har du vært forkjølet - hostet mye i det siste, eller slått deg, forstrekt muskler?

Skrevet

Har du vært forkjølet - hostet mye i det siste, eller slått deg, forstrekt muskler?

Nei, har ikke vært forkjølet eller hostet mye eller slått meg... Har heller ikke gjort noe som kan føre til at musklene har blitt forstuet. Noe jeg glemte skrive i stad: Når jeg trekker pusten dypt så gjør det ekstra vondt - ble du klokere?

Skrevet

Jeg tror alltid det er luft hvis hører om folk som har skikkelig vondt i magen. Det er virkelig dødsvondt og vanskelig å bli kvitt. Ta en løpetur, litt tøy og strekk eller kjøp fenikkeltabletter på apoteketet. Hjelper ikke det, hadde jeg tatt meg en tur til legen for det kan jo være noe annet også

Hjelper fenikkel mot luft i magen? Har hatt noe problemer med magen før. Aldri gått til legen, men vet jeg ikke tåler sterk mat osv. Men det har jeg også holdt meg unna. Nå har det jo vart i snart tre dager så jeg begynner bli lei.

Noe jeg glemte skrive i stad: Når jeg trekker pusten dypt så gjør det ekstra vondt - ble du klokere?

Skrevet

Hjelper fenikkel mot luft i magen? Har hatt noe problemer med magen før. Aldri gått til legen, men vet jeg ikke tåler sterk mat osv. Men det har jeg også holdt meg unna. Nå har det jo vart i snart tre dager så jeg begynner bli lei.

Noe jeg glemte skrive i stad: Når jeg trekker pusten dypt så gjør det ekstra vondt - ble du klokere?

Du kan drikke fenikkelte også. Jeg blander anis og fenikkel, kjøpt hos innvandreren og knuser i morter og lager te.

Det med å trekke pusten husker jeg faktisk ikke. Jeg har så vondt når jeg har luft i magen at jeg vet ikke.

Skrevet

Du kan drikke fenikkelte også. Jeg blander anis og fenikkel, kjøpt hos innvandreren og knuser i morter og lager te.

Det med å trekke pusten husker jeg faktisk ikke. Jeg har så vondt når jeg har luft i magen at jeg vet ikke.

Hvis jeg prøver fenikkel, hvor lang tid tar det før det går over? Det gjør så vondt at jeg ikke har lyst til å dra på jobb i morgen. Jeg kommer så klart til å gjøre det, med et håp om at det går over snart....

Skrevet

Hvis jeg prøver fenikkel, hvor lang tid tar det før det går over? Det gjør så vondt at jeg ikke har lyst til å dra på jobb i morgen. Jeg kommer så klart til å gjøre det, med et håp om at det går over snart....

Minifom tabeletter på apoteket er også veldig effektivt.

Har du vært på do på disse to dagene?

Det er ganske typisk at det blir helt jævlig når du trekker pusten, det legger nemlig enda mer press på området.

Skrevet

Minifom tabeletter på apoteket er også veldig effektivt.

Har du vært på do på disse to dagene?

Det er ganske typisk at det blir helt jævlig når du trekker pusten, det legger nemlig enda mer press på området.

Ja har vært på do, så føler ikke at det er fordøyelsen...

Takk for tips! Skal prøve alt i morgen ;)

Skrevet

Kan du ikke prøve å legge deg på gulvet med bena trukket oppunder deg og gynge fram og tilbake. Prøv og prump ;o)

Skrevet

Nei, har ikke vært forkjølet eller hostet mye eller slått meg... Har heller ikke gjort noe som kan føre til at musklene har blitt forstuet. Noe jeg glemte skrive i stad: Når jeg trekker pusten dypt så gjør det ekstra vondt - ble du klokere?

Nei, vet ikke. Er du plaget med sure oppstøt?

Kanskje du finner noe info her.

http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.2077288

Gjest aspeløvet
Skrevet

Vondt i magen er så diffust.. Ta kontakt med legen din i morgen du, så du får sjekket det opp.

Skrevet

Kan du ikke prøve å legge deg på gulvet med bena trukket oppunder deg og gynge fram og tilbake. Prøv og prump ;o)

Funker ikke!!! Prøvd alt - tror jeg...... ;)

Ikke apoteket da.... Tar det first thing in the morning!

Skrevet

Men pillene går det over fort, det glemte jeg å si

Skrevet

Funker ikke!!! Prøvd alt - tror jeg...... ;)

Ikke apoteket da.... Tar det first thing in the morning!

Gjør det og så har du liggende i tilfelle til en annen gang :o)

Skrevet

Men pillene går det over fort, det glemte jeg å si

Tusen takk for tips!!

Skrevet

Brista et ribbein eller et muskelfeste?

Gjest Elextra
Skrevet

Anis og fenikkel - det høres nesten ut som ammete! Brukte det mye mens jeg ammet, for å avhjelpe luft i magen hos baby. Og det var faktisk ganske godt! Med andre ord - en kan jo vurdere å kjøpe ammete (hos f.eks. Helios) om man selv har problemer med luft i magen. Men antakelig er det langt rimeligere å kjøpe urtene i innvandrerbutikk, slik du gjør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...