Gå til innhold

Gjettekonkurranse:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer jeg å stå opp kl 07.00 i morgen, tror dere?

Skrevet

Nei, ikke etter at jeg leste siste innlegg :o)

Jeg hater å stå opp sjøl, men må du så klarer du det nok :o)

Skrevet

Nei, ikke etter at jeg leste siste innlegg :o)

Jeg hater å stå opp sjøl, men må du så klarer du det nok :o)

Hehe. Du mener, hvis det f.eks begynner å brenne inne på soverommet, så klarer man å stå opp;-)

Skrevet

Ja, men ikke legg deg for tidlig. Og særlig ikke på en søndag kveld hvis du har sovet lenge i dag og i går. Da blir man lett liggende og vri seg uten å få sove. Og det vil bli desto tyngre å stå opp.

Skrevet

Ja, men ikke legg deg for tidlig. Og særlig ikke på en søndag kveld hvis du har sovet lenge i dag og i går. Da blir man lett liggende og vri seg uten å få sove. Og det vil bli desto tyngre å stå opp.

Jeg sov til 12 i dag.

Men da har jeg registrert et ja på deg, og et nei fra Dorthe. Spennende! :-)

Skrevet

Hehe. Du mener, hvis det f.eks begynner å brenne inne på soverommet, så klarer man å stå opp;-)

Omtrent noe slikt :o)

Skrevet

Gratulerer, du gjettet riktig...og går videre i konkurransen "klarer jeg å stå opp kl sju i morgen"--- ;-)

http://www.zwani.com/graphics/good_morning/images/7.jpg

Skrevet

Omtrent noe slikt :o)

Beklager, Dorthe. Du tok feil og går ikke videre.

Skrevet

Beklager, Dorthe. Du tok feil og går ikke videre.

Det er greit så lenge du klarte å stå opp :o)

Skrevet

Ser du klarte å stå tidlig opp!

Jeg hadde bestemt meg for å starte uken med å stille på jobb kl. 7.00 i dag. Våknet vel halv ni...

Skrevet

Ser du klarte å stå tidlig opp!

Jeg hadde bestemt meg for å starte uken med å stille på jobb kl. 7.00 i dag. Våknet vel halv ni...

Vups..

Merker at det er lettere å stå opp når man sover for lite, enn når man sover mye eller normalt. Håper å holde trenden med å stå opp 7 hele uken.

Skrevet

Vups..

Merker at det er lettere å stå opp når man sover for lite, enn når man sover mye eller normalt. Håper å holde trenden med å stå opp 7 hele uken.

I dag stemplet jeg inn 7.01.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...