Gå til innhold

Hvilke gjester skal bo hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du har den der oppe? Ja, ja....det var jo synd!

Jeg ringte de to vi vet om som har campingvogn. Den ene familien hadde solgt den i sommer, den andre familien hadde kjørt den opp til Valle for en uke siden :-(

Men nå vil visst de gamle kjøre over fjellet likevel med sin vogn. Håper ikke det kommer snø.

Da løser det seg!

Jeg skal krysse fingrene for at snøen holder seg borte :) Håper det blir ett vellykket treff til helgen da!

Skrevet

Jeg skal krysse fingrene for at snøen holder seg borte :) Håper det blir ett vellykket treff til helgen da!

Takk for det! Vi blir ca 70 gjester, så det blir jo en del å ordne....

Nå så jeg at værmeldingen viser snø i fjellet :-(

Skrevet

*imponert* Hvordan i all verden løste dere det? Jeg hadde aldri hatt plass i mitt lille rekkehus, tror jeg.

Barna flyttet inn til oss, og da ble rommene deres ledig. Da hadde vi de to rommene + gjesterommet. Vi stablet i høyden, lengden og bredden. :-)

Det hadde nok ikke gått over lang tid. Det var dokø og matkø i lange baner.

Skrevet

Dere flytter ut i telt eller annet, og lar gjestene få huset selvsagt.

Skrevet

Dere flytter ut i telt eller annet, og lar gjestene få huset selvsagt.

Brrrrrr - mnei.. det frister ikke....

Sånne ting pleier å ordne seg på en eller annen måte... Regner med at det daler ei campingvogn ned i hagen vår en av dagene!!!!!

Gjest bare tester...
Skrevet

''Har dere flere i familien som kan "overta" noen av gjestene ?"

Nei - dessverre. De som har plass, har allerede sagt ja til gjester... Det finnes en hytte i familien, men den ligger litt kronglete til og er ikke noe grei å komme seg til i mørket - verken for svigers eller for de med ungene.

''Leie/låne en campingvogn (dersom dere har plass på tomta)?''

Svigers pleier å ha med campingvogn, og det var nok derfor jeg feilkoblet litt da jeg sa ja til alle. Nå vil de ikke ha med seg vogna over fjellet pga fare for snø, så da skal de bo inne... Vet ikke om andre som har campingvogn tror jeg. Men det var en god idé! Skal spørre mannen min.

''Dersom alle skal være ute av huset mesteparten av tida, går det an å "trykke overnattingsgjester relativt tett sammen". Det er verre hvis de skal oppholde seg mye hos dere, spise mange måltider etc.''

Det blir nok å være mye hos oss, med unntak av lørdag kveld.....

''Dersom alle skal være ute av huset mesteparten av tida, går det an å "trykke overnattingsgjester relativt tett sammen". Det er verre hvis de skal oppholde seg mye hos dere, spise mange måltider etc.''''

Skrevet

Takk for det! Vi blir ca 70 gjester, så det blir jo en del å ordne....

Nå så jeg at værmeldingen viser snø i fjellet :-(

Det var jo kjedelig å høre!! Men må du stå for overnatting til folk da? Det finnes jo vel vandrehjem eller noe som er rimelig? Kanskje du kjenner folk som jobber i hoteller, de får overnatting billig, og har også lov å leie til venner/bekjente har jeg hørt.

Skrevet

jeg synes egentlig at forslaget om å ta det opp med gjestene var det beste. Da vet de i hvertfall hva de går til - hva enten det blir motell eller skikkelig sammenstuing.

For det MÅ jo bare være en av delene - enten skaffer dere alternativ overnatting, eller så trøkker man folk tettere sammen!! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...