Gjest reiselysta Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Har noen vært i Venezia? Hva er verdt å se? Når er det filmfestivalen er? Er det dyrt å være turist der? 0 Siter
Gjest gondoler Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har vært der et par ganger, og er glad i byen. Jeg vet ikke når de ulike festivaler er, men det er bare å google så finner du det. Jeg liker aller best å bare rusle rundt på måfå. Mange fine kunstutstillinger der også! Venezia er en nydelig by. Neste gang jeg reiser, har jeg lyst til å dra under karnevalet, som jeg mener er i februar. 0 Siter
morsan Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 * Rusle rundt på måfå, som 'gondoler' svarte * båttur på Canal Grande (eller heter det Grande Canal??... husker ikke...) er enkelt og rimelig med rutebåten * gondoltur er dyrere, men man kan jo eventuelt slå seg sammen med noen. Vi snakket med et tilfeldig tursitpar i nærheten om de ville være med å spleise på en gondoltur. * Markusplassen, Dogepalasset, basilikaen (alle disse ligger samlet), * Rialto-broen * Sukkenes bro 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.