Gjest nicketinick Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Nå er jeg inne her for og skryte litt av meg selv Kun fordi jeg er så glad atte glad atte ja 13 kilo har forlatt min kropp på 6 måneder!!! Ikke ante jeg at jeg skulle føle en slik lykkerus av endelig og se et 5-tall først på vekta igjen. Juhu! Nå er det bare og fortsette som jeg gjør, for det er jo tydeligvis heeeeeeeelt riktig for meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Kjempebra! Du er råflink! ))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicketinick Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Kjempebra! Du er råflink! ))) Takketitakk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Du er stolt med rette!:-) Tar bølgen for deg! Noe 5-tall kommer nok aldri først i mitt tilfelle... Jeg veide 63 kg etter siste svangerskap, og da så jeg utsulta ut... Men det er meg, og ikke deg! Vær stolt av deg selv, du, det er helt berettiget!:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicketinick Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Du er stolt med rette!:-) Tar bølgen for deg! Noe 5-tall kommer nok aldri først i mitt tilfelle... Jeg veide 63 kg etter siste svangerskap, og da så jeg utsulta ut... Men det er meg, og ikke deg! Vær stolt av deg selv, du, det er helt berettiget!:-) Takk Synes jeg ser du tar bølgen for meg hehe. Jeg er kjempefornøyd! Nå er det jo slik som du sier at alle skal ikke ha et 5.tall først på vekten, men jeg har nå nådd den vekten som er ideell for meg i forholdt til høyde og benbygning. Så nå er det bare og holde seg der som gjelder Takk igjen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.