Gå til innhold

Til alle dere som slanker dere i dag

Gjest Smertefull livserfaring. Plutselig var livet over..

Anbefalte innlegg

Gjest Smertefull livserfaring. Plutselig var livet over..
Skrevet

En liten påminnelse om at livet er HER og NÅ:

Ikke bruk dagen i dag på å straffe deg selv for å ha den kroppen du har.

Unn deg selv litt av alt det du har lyst til.

Plutselig er livet over og du har ikke fått spist den sjokoladen du tenkte du skulle neste lørdag.

Unn deg selv å nyte. Nytelse er mer ennmat!

Unn deg selv en bolle til kaffen, en tur i naturen, treningssenteret, besøk venner, ikke tenk enten eller!

Du er mer enn bare vekten din.

Skrevet

Jovisst er livet mer enn mat, jeg nyter det når kroppen min virker, når den viser meg at den setter stor pris på at jeg holder den i form, gir den sunn mat og tar vare på den uten å proppe den med kunstige søtningsstoffer og sjokolade til hverdags... :o)

Det blir litt selvmotsigende når du sier både at "Unn deg en bolle til kaffen" og "livet er mer enn mat"... Jeg er helt enig i at man skal kose seg, men den bollen til kaffen blir fort til en sjokolade til kvelds og så baller det på seg gitt.

Skrevet

Om livet mitt skulle ende idag, er ikke akkurat mengden på usunn mat jeg ikke fikk spist nok av det første jeg tenker på, snarere tvert imot. Det er tusen andre ting jeg heller ville ha gjort enn å dytte i meg mere mat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...