Gå til innhold

World of warcraft, hva kjøpe?

Anbefalte innlegg

Gjest Valnøtt
Skrevet

Jeg ser at man kan kjøpe wow som prøveversjon for rundt femti kroner, ellers kan man kjøpe en annen versjon for rundt 150-200 kroner. Hva er det jeg trenger å skaffe? Skal ha wow til sønnen til bursdagen, så jeg har ikke peiling selv... Kan man spille lokalt på dette spillet, eller skjer det bare på nett?

Skrevet

Hmm.... WOW koster 99,- de fleste steder.

Det har kommet tileggspakker, de koster 150-200,-.

Man trenger i utgangspunktet ikke de.

Når man kjøper WOW får man 1 mnd gratis spilling.

Det er KUN online, det koster rundt 100,- mnd.

Gjest Valnøtt
Skrevet

Hmm.... WOW koster 99,- de fleste steder.

Det har kommet tileggspakker, de koster 150-200,-.

Man trenger i utgangspunktet ikke de.

Når man kjøper WOW får man 1 mnd gratis spilling.

Det er KUN online, det koster rundt 100,- mnd.

A-ha :-)

Da kjøper jeg en standard pakke, også hørte jeg at jeg også burde kjøpe burning crusade, høres det fornuftig ut? Han blir ti år, så han er opptatt av hva som er inne og kult og sånn, men jeg er ikke sikker på hvor mye han skjønner av det, han snakker jo ikke skikkelig engelsk enda. Men jeg tenkte han kanskje kom til å lære en del fordi han er så klar for å få til dette spillet.

Skrevet

A-ha :-)

Da kjøper jeg en standard pakke, også hørte jeg at jeg også burde kjøpe burning crusade, høres det fornuftig ut? Han blir ti år, så han er opptatt av hva som er inne og kult og sånn, men jeg er ikke sikker på hvor mye han skjønner av det, han snakker jo ikke skikkelig engelsk enda. Men jeg tenkte han kanskje kom til å lære en del fordi han er så klar for å få til dette spillet.

Skal du først kjøpe, så kjøper du også Burning Crusade. Helt klart. Det er en del som ikke er tilgjengelig for spillere som kun har det vanlige WOW.

Gjest Valnøtt
Skrevet

Skal du først kjøpe, så kjøper du også Burning Crusade. Helt klart. Det er en del som ikke er tilgjengelig for spillere som kun har det vanlige WOW.

A-ha igjen. Takk skal du ha, godt å ha et sted å spørre for oss litt trege mammaer :-) Dette funker på windows vista?

Skrevet

A-ha igjen. Takk skal du ha, godt å ha et sted å spørre for oss litt trege mammaer :-) Dette funker på windows vista?

Det regner jeg med det gjør.

Har XP selv, og spiller masse wow. Har en sønn på 11 som også spiller en del. Han lærer masse fra dette.

Skrevet

Kjøp WOW, og han kommer ikke til å forlate huset de neste 5 årene. Kan kun spilles på nett, og det må du betale for.

Gjest Valnøtt
Skrevet

Kjøp WOW, og han kommer ikke til å forlate huset de neste 5 årene. Kan kun spilles på nett, og det må du betale for.

Nja, det blir ikke fullt så ille. Jeg betaler gjerne den ene lille hundrelappen i måneden, ungen er ikke dyr i tilværelsen ellers. Og man kan begrense spilletiden på wow serveren, så får han ikke spilt døgnet rundt. Han er vant til begrenset tilgang på spill og tv fra før. Blir det for gæli, så lar det seg nok avinstallere igjen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...