Gjest 31 år og rådvill Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg sitter nå i en stilling i et verksted som driver service på offshore utstyr. Jobben min er å lage sluttdokumentasjon på arbeid som er utført og sende dette ut til kunden. Jeg kalles teknisk assistent og har en årslønn på 345 000,- Har liksom ingen å sammenligne meg med, da det er kun meg som driver med dette. Jeg jobber som regel etter en fastsatt mal, med dokumenter i en bestemt rekkefølge. Noen ganger må jeg komponere selv. Jeg har ikke ikke faglig utdanning, er på en måte selvlært. Ser det søkes mye etter dokumentkontrollere og jeg jobber i en liten divisjon i mitt firma og vet at de har dokumentkontroll ved vårt hovedkontor. Spørsmålet er vel egentlig om dette kan være noe for meg? Er det en spesifikk utdannelse /relevant bakgrunn som kreves for å jobbe med dette? Og hva består arbeidsoppgavene i? Lønnsnivå? Jeg vurderer å komme meg litt videre, få nye utfordringer, men har liksom ikke noe spesifikk kompetanse. Finner heller ikke noe kurs el. lignende som er relevant for meg i den stillingen jeg har nå. Skal snart ha medarbeidersamtale og prøver å utarbeide meg en plan for fremtiden. 0 Siter
fresja Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Er det ikke naturlig å spørre de andre dokumentkontrollerne (på hovdkontorert) hva de har i lønn? Antar dere har samme lønningskontor og kanskje felles tillitsvalgte som forhandler lønn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.