Gå til innhold

Jobber du som dokumentkontroller?

Anbefalte innlegg

Gjest 31 år og rådvill
Skrevet

Jeg sitter nå i en stilling i et verksted som driver service på offshore utstyr. Jobben min er å lage sluttdokumentasjon på arbeid som er utført og sende dette ut til kunden.

Jeg kalles teknisk assistent og har en årslønn på 345 000,-

Har liksom ingen å sammenligne meg med, da det er kun meg som driver med dette.

Jeg jobber som regel etter en fastsatt mal, med dokumenter i en bestemt rekkefølge. Noen ganger må jeg komponere selv.

Jeg har ikke ikke faglig utdanning, er på en måte selvlært.

Ser det søkes mye etter dokumentkontrollere og jeg jobber i en liten divisjon i mitt firma og vet at de har dokumentkontroll ved vårt hovedkontor.

Spørsmålet er vel egentlig om dette kan være noe for meg?

Er det en spesifikk utdannelse /relevant bakgrunn som kreves for å jobbe med dette?

Og hva består arbeidsoppgavene i?

Lønnsnivå?

Jeg vurderer å komme meg litt videre, få nye utfordringer, men har liksom ikke noe spesifikk kompetanse.

Finner heller ikke noe kurs el. lignende som er relevant for meg i den stillingen jeg har nå.

Skal snart ha medarbeidersamtale og prøver å utarbeide meg en plan for fremtiden.

Skrevet

Er det ikke naturlig å spørre de andre dokumentkontrollerne (på hovdkontorert) hva de har i lønn? Antar dere har samme lønningskontor og kanskje felles tillitsvalgte som forhandler lønn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...