Gå til innhold

Sushi!

Gjest minisushi

Anbefalte innlegg

Gjest minisushi
Skrevet

Jeg har _ikke_ peiling på sushi, men hadde tenkt å servere mini-sushi (blant annet) som fingermat på fest. Er det noen som vet hvor man får tak i det? (Oslo-området)

Jeg har prøvd å kikke litt i noen take-away-menyer, men skjønner jo plukk lite av det som står der... snufs.... Vi skal være ca 20 personer, og det skal som sagt være annen fingermat også.

Skrevet

Det er take away på Grünerløkka og ellers så får du handlet på Smartclub.

Skrevet

Det er take away på Grünerløkka og ellers så får du handlet på Smartclub.

Smartclubsushien er ekkel! Duger bare til å slokke den verste hungeren etter skikkelig sushi. ;)

Takeaway fra Løkka er mye bedre, det er visst et par bra sjapper der. :)

Skrevet

Noodee har nydelig sushi, også takeaway. Helt fantastisk. Ikke billig, men ikke kjempedyre.

Alex sushi har jeg hørt sinnsykt mye bra om, men de er dyre og jeg har ikke vært der sjøl, slik at jeg kan stå for anbefalinga. ;)

Cosmo har også meget god takeaway-sushi, de er noe billigere, men Noodee er mye bedre.

Skrevet

Smartclubsushien er ekkel! Duger bare til å slokke den verste hungeren etter skikkelig sushi. ;)

Jeg har aldri smakt sushi fra Smartclub, jeg bare ser de averterer. Her har jeg spist flere ganger :o)

Skrevet

Jeg har aldri smakt sushi fra Smartclub, jeg bare ser de averterer. Her har jeg spist flere ganger :o)

Smartclub og Ultra har nødsushi. Når jeg får sushifeber, MÅ jeg bare ha det. Får så sinnsykt lyst på det at jeg kan nesten ikke forklare det. Akkurat sånn som da jeg var gravid og hadde SÅÅÅÅÅÅ lyst på eplemost, hehe.

Naboen min har det på samme måten, og vi sammenfaller ofte. Jeg hadde gått og fysa på sushi i to dager, og til og med spist nødsushi en kveld da han rindte kl 10 om kvelden og sa at nå orka de ikke vente mer, så han skulle kjøre ned og hente op Noodee. Om jeg ville komme over? Ja, takk! :D

Skrevet

Smartclub og Ultra har nødsushi. Når jeg får sushifeber, MÅ jeg bare ha det. Får så sinnsykt lyst på det at jeg kan nesten ikke forklare det. Akkurat sånn som da jeg var gravid og hadde SÅÅÅÅÅÅ lyst på eplemost, hehe.

Naboen min har det på samme måten, og vi sammenfaller ofte. Jeg hadde gått og fysa på sushi i to dager, og til og med spist nødsushi en kveld da han rindte kl 10 om kvelden og sa at nå orka de ikke vente mer, så han skulle kjøre ned og hente op Noodee. Om jeg ville komme over? Ja, takk! :D

Nødsushi var et bra ord :o) Jeg har bare spist på Asia og et sted i Torggata tror jeg og det har smakt veldig bra men nå har ikke jeg vært på gourmetstedene da ;o)

kjerringskinn
Skrevet

Nødsushi ja, det har du jammen meg rett i! Jeg trodde lenge at det man fikk der var the real thing og skjønte egentlig ikke hva som var så digg med sushi...men NÅ har jeg sett lyset ;-)

kjerringskinn
Skrevet

Jimmys er ganske bra og de har utkjøring: www.sushiexpressen.no

Skrevet

Nødsushi ja, det har du jammen meg rett i! Jeg trodde lenge at det man fikk der var the real thing og skjønte egentlig ikke hva som var så digg med sushi...men NÅ har jeg sett lyset ;-)

Hehe, jeg også. Haleluja! :)

candyqueen_83
Skrevet

Hva vil du anbefale til to nybegynnere? :o) Har aldri smakt det før, men har lyst til å prøve. Vet ikke hva vi burde prøve. Navn og forskjellen mellom hver ting osv.

Skrevet

Hva vil du anbefale til to nybegynnere? :o) Har aldri smakt det før, men har lyst til å prøve. Vet ikke hva vi burde prøve. Navn og forskjellen mellom hver ting osv.

Jeg er på ingen måte ekspert på området. Men som nybegynner sjøl liker jeg makiruller best. Gjerne de med kamsjatkakrabbe. *sikle*

Skrevet

Hva har skjedd? Det er da ikke så lenge siden du mente at tunfisksushi til nød kunne gå an, og det andre var best egnet som kattemat?

Skrevet

Hva har skjedd? Det er da ikke så lenge siden du mente at tunfisksushi til nød kunne gå an, og det andre var best egnet som kattemat?

Noodee...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...