Gjest minisushi Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har _ikke_ peiling på sushi, men hadde tenkt å servere mini-sushi (blant annet) som fingermat på fest. Er det noen som vet hvor man får tak i det? (Oslo-området) Jeg har prøvd å kikke litt i noen take-away-menyer, men skjønner jo plukk lite av det som står der... snufs.... Vi skal være ca 20 personer, og det skal som sagt være annen fingermat også. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Det er take away på Grünerløkka og ellers så får du handlet på Smartclub. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Det er take away på Grünerløkka og ellers så får du handlet på Smartclub. Smartclubsushien er ekkel! Duger bare til å slokke den verste hungeren etter skikkelig sushi. Takeaway fra Løkka er mye bedre, det er visst et par bra sjapper der. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Noodee har nydelig sushi, også takeaway. Helt fantastisk. Ikke billig, men ikke kjempedyre. Alex sushi har jeg hørt sinnsykt mye bra om, men de er dyre og jeg har ikke vært der sjøl, slik at jeg kan stå for anbefalinga. Cosmo har også meget god takeaway-sushi, de er noe billigere, men Noodee er mye bedre. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Smartclubsushien er ekkel! Duger bare til å slokke den verste hungeren etter skikkelig sushi. Takeaway fra Løkka er mye bedre, det er visst et par bra sjapper der. Jeg har aldri smakt sushi fra Smartclub, jeg bare ser de averterer. Her har jeg spist flere ganger ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har aldri smakt sushi fra Smartclub, jeg bare ser de averterer. Her har jeg spist flere ganger ) Smartclub og Ultra har nødsushi. Når jeg får sushifeber, MÅ jeg bare ha det. Får så sinnsykt lyst på det at jeg kan nesten ikke forklare det. Akkurat sånn som da jeg var gravid og hadde SÅÅÅÅÅÅ lyst på eplemost, hehe. Naboen min har det på samme måten, og vi sammenfaller ofte. Jeg hadde gått og fysa på sushi i to dager, og til og med spist nødsushi en kveld da han rindte kl 10 om kvelden og sa at nå orka de ikke vente mer, så han skulle kjøre ned og hente op Noodee. Om jeg ville komme over? Ja, takk! 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Smartclub og Ultra har nødsushi. Når jeg får sushifeber, MÅ jeg bare ha det. Får så sinnsykt lyst på det at jeg kan nesten ikke forklare det. Akkurat sånn som da jeg var gravid og hadde SÅÅÅÅÅÅ lyst på eplemost, hehe. Naboen min har det på samme måten, og vi sammenfaller ofte. Jeg hadde gått og fysa på sushi i to dager, og til og med spist nødsushi en kveld da han rindte kl 10 om kvelden og sa at nå orka de ikke vente mer, så han skulle kjøre ned og hente op Noodee. Om jeg ville komme over? Ja, takk! Nødsushi var et bra ord ) Jeg har bare spist på Asia og et sted i Torggata tror jeg og det har smakt veldig bra men nå har ikke jeg vært på gourmetstedene da ;o) 0 Siter
kjerringskinn Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Smartclubsushien er ekkel! Duger bare til å slokke den verste hungeren etter skikkelig sushi. Takeaway fra Løkka er mye bedre, det er visst et par bra sjapper der. Nødsushi ja, det har du jammen meg rett i! Jeg trodde lenge at det man fikk der var the real thing og skjønte egentlig ikke hva som var så digg med sushi...men NÅ har jeg sett lyset ;-) 0 Siter
kjerringskinn Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Jimmys er ganske bra og de har utkjøring: www.sushiexpressen.no 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Nødsushi ja, det har du jammen meg rett i! Jeg trodde lenge at det man fikk der var the real thing og skjønte egentlig ikke hva som var så digg med sushi...men NÅ har jeg sett lyset ;-) Hehe, jeg også. Haleluja! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Smartclub og Ultra har nødsushi. Når jeg får sushifeber, MÅ jeg bare ha det. Får så sinnsykt lyst på det at jeg kan nesten ikke forklare det. Akkurat sånn som da jeg var gravid og hadde SÅÅÅÅÅÅ lyst på eplemost, hehe. Naboen min har det på samme måten, og vi sammenfaller ofte. Jeg hadde gått og fysa på sushi i to dager, og til og med spist nødsushi en kveld da han rindte kl 10 om kvelden og sa at nå orka de ikke vente mer, så han skulle kjøre ned og hente op Noodee. Om jeg ville komme over? Ja, takk! Hva vil du anbefale til to nybegynnere? ) Har aldri smakt det før, men har lyst til å prøve. Vet ikke hva vi burde prøve. Navn og forskjellen mellom hver ting osv. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Hva vil du anbefale til to nybegynnere? ) Har aldri smakt det før, men har lyst til å prøve. Vet ikke hva vi burde prøve. Navn og forskjellen mellom hver ting osv. Jeg er på ingen måte ekspert på området. Men som nybegynner sjøl liker jeg makiruller best. Gjerne de med kamsjatkakrabbe. *sikle* 0 Siter
annegunn Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Smartclubsushien er ekkel! Duger bare til å slokke den verste hungeren etter skikkelig sushi. Takeaway fra Løkka er mye bedre, det er visst et par bra sjapper der. Hva har skjedd? Det er da ikke så lenge siden du mente at tunfisksushi til nød kunne gå an, og det andre var best egnet som kattemat? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Hva har skjedd? Det er da ikke så lenge siden du mente at tunfisksushi til nød kunne gå an, og det andre var best egnet som kattemat? Noodee... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.