Gå til innhold

Hvor kjøper man billigst toalettpapir hen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvor er det?

Det behøver ikke være spesielt mykt eller hvitt, for vi skal bare... ja, dere vet. :-)

candyqueen_83
Skrevet

Det som er , er at billig papir som oftest er mye mer udrøyt enn litt dyrere papir. Vi bruker opp det billige dobbelt så for som det litt dyrere. Vi kjøper Edet Maxi? til 21 kr for det er mykt og holder lenge. Så egentlig blir det ikke dyrere enn coop x-tra til 12 kr.

Gjest smartclub
Skrevet

Har du oppbevaringsplass, er det billligst å kjøpe i stort, feks på Smart Club.

Som andre her sier, å kjøpe en billig 8-pack på rema er ikke nødvendigvis noe rimeligere (enn å kjøpe litt dyrere papir)i lengden, hver rull inneholder mindre og papiret er såpass tynt at man bruker flere tørk enn man gjør med det tykkere papiret.

Skrevet

*Skeptisk* Jeg nekter å tørke mine edlere deler med dopapir som er så hardt at det kan sammenlignes med smørpapir (matpapir) og fatter ikke at folk kjøper det. Det blir ikke billigere alikevel fordi man trenger mye mer av det for å få et like tykt lag, dessuten er det ikke miljøvennlig heller for det løser seg ikke opp og tetter kloakkrørene mye lettere. Så det så.

Obs! har kanskje billig? De pleide å selge sånne 64-ruller-pakker for en del år siden i alle fall.

Gjest sola mi
Skrevet

Jeg kjøper lassevis av doruller på coop obs når det er hypertilbud. Man får da 4 stk serla maximeter dorull til 10 kroner pr. pk. Dette papiret er noenlunde mykt og det er store ruller. Dermed tjener vi på å kjøpe det. Kan ikke fordra papir som man får gnagsår i rumpa etter bruk av.

Skrevet

Jeg kjøper lassevis av doruller på coop obs når det er hypertilbud. Man får da 4 stk serla maximeter dorull til 10 kroner pr. pk. Dette papiret er noenlunde mykt og det er store ruller. Dermed tjener vi på å kjøpe det. Kan ikke fordra papir som man får gnagsår i rumpa etter bruk av.

hihi ''gnagsår i rumpa''

Skrevet

*Skeptisk* Jeg nekter å tørke mine edlere deler med dopapir som er så hardt at det kan sammenlignes med smørpapir (matpapir) og fatter ikke at folk kjøper det. Det blir ikke billigere alikevel fordi man trenger mye mer av det for å få et like tykt lag, dessuten er det ikke miljøvennlig heller for det løser seg ikke opp og tetter kloakkrørene mye lettere. Så det så.

Obs! har kanskje billig? De pleide å selge sånne 64-ruller-pakker for en del år siden i alle fall.

De 64-rullers pakkene var hardt resirkulert papir. Ble sår av det, jeg. Rumpa mi er som bygd for silke..! *latter*

Skrevet

Rosa pakker på Lidl, eller Lambi på tilbud på OBS.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1192473151' post='3696103]

De 64-rullers pakkene var hardt resirkulert papir. Ble sår av det, jeg. Rumpa mi er som bygd for silke..! *latter*

Har ikke vært i nærheten av de Obs!-rullene siden jeg flytta for meg sjøl, eksen nektet å kjøpe annet. Bruker bare myyykt og godt dopapir, noe annet er mine edlere deler for sarte til. ;o)

Skrevet

Har ikke vært i nærheten av de Obs!-rullene siden jeg flytta for meg sjøl, eksen nektet å kjøpe annet. Bruker bare myyykt og godt dopapir, noe annet er mine edlere deler for sarte til. ;o)

Hut dæ på Lidl og kjøp rosa-pakke :D

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1192474415' post='3696116]

Hut dæ på Lidl og kjøp rosa-pakke :D

Nah - Lambi holder i lange baner, enten 8-pk fra nærbutikken eller den noe mer økonomisk 12-pk fra Rema Stormarked. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...