Gå til innhold

Kjip sjokoladeopplevelse fra Freia - igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere husker sikkert at jeg skrev inn her for noen uker siden og lurte på adressen til Freia (Kraft food) Jeg fant en flue i sjokoladen den gang.

I helgen kjøpte jeg og mannen en stooor pose NonStop som er vår favoritt, og hva tror dere? jo, hele sjokoladeinnholdet smaker ingenting annet enn MUGG! Fyttikatta så skuffa jeg ble! det var den lørdags-snope-kosen liksom!

men nå lurer jeg på hvordan jeg skal ordlegge meg til Freia, for jeg har allerede klagd på fluen, og fått et brev om at de vil gi meg erstatning i form av sjokolade. Denen nonstoppen er så fæl at den sender jeg inn, enten de vil eller ei, så kan de selv smake...

men hvordan formulerer jeg brevet? dette er jo andre gang på EN måned?!?

begynner å bli så lei!

Gjest Vekten87
Skrevet

jøss, du får det til :)

utrolig kjipt da.. hva gjorde du sist? hva gjorde freia? fikk du en erstatning?

denne gangen hadde jeg tatt meg en tlf til de. ikke brev..

Skrevet

Så heslig! :( Kjøpte du det i samme butikken? Hva sier datostemplinga på pakka?

Skrevet

Send den inn og fortell sannheten. Innholder smaker mugg. De kan jo selv teste dette.

Tror ikke jeg hadde orket å ta opp forrige sak en gang til.

Skrevet

jøss, du får det til :)

utrolig kjipt da.. hva gjorde du sist? hva gjorde freia? fikk du en erstatning?

denne gangen hadde jeg tatt meg en tlf til de. ikke brev..

Ja, fryktelig uheldig! :(

Ikke samme butikk, og datostempelet denne gang er 08.08.2008 !! Så jommen burde det jo ikke være så galt som dette?

jeg sender inn hele pakken jeg, så kan de selv teste godsakene...pjuk!

Men jeg kommer til å nevne forrige greie også - som jeg forøvrig enda ikke har fått noen erstatning på. De sa sjokolade kommer i posten, men altså ikke noe foreløpig.

Skrevet

Jeg klaget på en sjokoaldesaus som hadde skilt seg og fikk et beklager-brev samt en liten boks med ulike produkter. De brukte litt tid på å svare, men syns servicen var grei, jeg.

Skrevet

Ja, fryktelig uheldig! :(

Ikke samme butikk, og datostempelet denne gang er 08.08.2008 !! Så jommen burde det jo ikke være så galt som dette?

jeg sender inn hele pakken jeg, så kan de selv teste godsakene...pjuk!

Men jeg kommer til å nevne forrige greie også - som jeg forøvrig enda ikke har fått noen erstatning på. De sa sjokolade kommer i posten, men altså ikke noe foreløpig.

Hvorfor så utrolig hissig og ivrig på gratis sjokolade?

Jeg forstår at det er kjedelig å oppleve noe sånt, og spesielt to ganger (du har hatt veldig uflaks), men sånt skjer nå engang med matvarer fra tid til annen. Er det virkelig noe å hisse seg opp for og kjefte på de stakkars kundebehandlerne på Freia for?

Alt for en pose gratis sjokolade ;)

Skrevet

Jeg forstår at det er kjedelig å oppleve noe sånt, og spesielt to ganger (du har hatt veldig uflaks), men sånt skjer nå engang med matvarer fra tid til annen. Er det virkelig noe å hisse seg opp for og kjefte på de stakkars kundebehandlerne på Freia for?

Er ikke så hissig som det høres ut som, men nokså oppgitt.

Og - en gratis boks med sjokolade er kun det de gir i erstatning...derfor vil jeg selvsagt ha det? er det virkelig så rart?

...jeg kunne jo selvsagt gått til pressen med dette....

Gjest pærebrus875
Skrevet

Gå til pressen så kanskje man prøver å finne ut hva faen Kraft Foods har gjort med den norske nasjonalsjokoladen... den er jo ikke norsk-eid lengre, og husker jeg hørt noe snakk om at de skulle produsere den i utlandet også?

Kjøp Nidar og Minde! Verste sjokoladen jeg vet er freia... smaker jo ikke noe godt lengre... om den er muggen eller ei :).

For å vise hvor dårlig sjokoladen er, et eksempel på hvor lite kakao den inneholder:

Typen får migrene av sjokolade sier han (og ifølge sider om migrene på nett så er det mange som reagerer på kakao), men tåler å spise mer freia melkesjokolade enn andre sjokoladetyper, og han har stort sett spist lyse sjokolader pga han liker det best. At han da tåler en type mye bedre enn andre typer syns jeg viser at det er mye mindre kakao i den såkalte sjokoladen enn i andre ordentlige sjokolader.

Hvis du har lyst på god sjokolade stikk innom nærmeste Lidl eller Nille, "billig" sjokoladene fra tyskland er stort sett bedre enn Freia :)

Skrevet

Kjedelig om ingen orker si fra og Freia ender med å produsere en hel haug saker med problemer i stedet for å sjekke opp om det kan være noe galt.

Sakte men sikkert går salget nedover og ingen skjønner noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...