Gå til innhold

Jobbsøking - jeg også :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt innkalt til et 2 gangs intervju i en stilling som i prinsippet er over mine kvalifikasjoner. Jeg søkte på stillingen med et ørlite håp, men mest for at de skulle vite om meg, at jeg var interessert i å jobbe hos dem.

Jeg var inne til et mer uformelt intervju for flere måneder siden, og hadde en koselig prat. Fikk det for meg at de var interessert i å jobbe med meg, og at jeg kunne bli vurdert for andre stillinger dersom jeg ikke fikk jobben som de egentlig hadde lyst ut.

Jeg lurer på hva jeg burde forberede spesielt til et 2 gangs intervju? Jeg har mastergrad, men i den jobben burde en egentlig ha phd. Jeg ønsker å ta en phd, og det kunne la seg gjøre innen denne stillingen. Kanskje det har hjulpet meg at jeg spurte om det sist?

Hva er det som skiller seg fra første til andre runde med intervjuer? Forrige intervju var det første skikkelige intervjuet jeg har vært på, så jeg er rimelig fersk i gamet, og trenger alle tips jeg kan få!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...