Gjest vil ikke være vanskelig Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Er det dumt å gi beskjed til den man deler kjøkken med at det hadde vært kjekt om man vasket ostehøvel, saks og diverswe skjærekniver for hånd rett etter bruk? Jeg må alltid ta det ut av vaskemaskinen å vaske det, siden det er slike ting man ikke har så mange av. Eller er dette å være veldig pikete? 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 nei du er ikke vanskelig da... lagdere en ordning der dere ordner op etter dere selv... 0 Siter
Gjest deler også kjøkken Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Pirkete. Sett på oppvaskmaskinen oftere eller kjøp inn mer utstyr. 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Vi slenger ostehøvelen i oppvaskmaskinen når den settes på, den ligger ute og blir ikke vasket mellom hvert bruk. Så i ditt tilfelle ville jeg sagt i fra, på en hyggelig måte. Eller kjøpt min egen ostehøvel. 0 Siter
kragens Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Ville kjøpt mitt eget utstyr. Det koster bare en femtilapp for det man trenger på en billigbutikk. Hadde aldri klart å dele ting i forbindelse med mat, er prippen på sånt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.