Gå til innhold

dele kjøkken

Gjest vil ikke være vanskelig

Anbefalte innlegg

Gjest vil ikke være vanskelig
Skrevet

Er det dumt å gi beskjed til den man deler kjøkken med at det hadde vært kjekt om man vasket ostehøvel, saks og diverswe skjærekniver for hånd rett etter bruk? Jeg må alltid ta det ut av vaskemaskinen å vaske det, siden det er slike ting man ikke har så mange av. Eller er dette å være veldig pikete?

Gjest Vekten87
Skrevet

nei du er ikke vanskelig da... lagdere en ordning der dere ordner op etter dere selv...

Gjest deler også kjøkken
Skrevet

Pirkete. Sett på oppvaskmaskinen oftere eller kjøp inn mer utstyr.

Skrevet

Vi slenger ostehøvelen i oppvaskmaskinen når den settes på, den ligger ute og blir ikke vasket mellom hvert bruk. Så i ditt tilfelle ville jeg sagt i fra, på en hyggelig måte. Eller kjøpt min egen ostehøvel.

Skrevet

Ville kjøpt mitt eget utstyr. Det koster bare en femtilapp for det man trenger på en billigbutikk.

Hadde aldri klart å dele ting i forbindelse med mat, er prippen på sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...