Gjest peque Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hei Jeg har hatt dårlig erfaring med legene mine ang svar på kosthold for de med lavt stoffkifte. Jeg legger på meg lett, noe jeg ikke har gjort før. Nå har jeg fysiske problemer pga vekten min og vil gjerne ned i vekt. Er det noe spesielt jeg bør holde meg unna eller noe spesielt opplegg jeg bør følge? Vil så gjerne få tilbake kroppen min. Håper på snarlig svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hoppogsprett Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hei Leger vet lite om ernæring i forhold til stoffskifte. Det må vi bare leve med. Det finnes uttalige sider om dette visst du søker litt på nettet. Selv har jeg gjort følgende og gått ned mange kilo på relativt kort tid. Spiser 5-6 måltider hver dag (små måltider), mot tidligere 2-3. Et måltid for meg kan være et glass Biola og en gulrot. Disse små måltidene sørger for at forbrenningen din er i gang jevnt hele dagen Ikke brus, heller ikke de lette varianten! Selvsagt ikke kaker, kjeks og masse godterier, men det sier seg selv. MYE vann, gjerne 3 liter om dagen. Og drikker ofte før jeg spiser. Og en halvliter på styrten et par ganger om dagen, fordi dette øker forbrenningen med en tredjedel rett etter inntak Spiser kun vanlig mat, ingen diett, eller spesielt tilrettelagt for stoffskiftet. Hver kveld går jeg en tur på 30-40 minutter, da dette også øker forbrenningen før leggetid. Få i deg nok vitaminer, sjekk jernet og B-12 din. Lavt stoffskifte gir meg ofte følelsen av og være på tomgang hele ofte. Men jeg tvinger meg til aktivitet og når jeg først kommer i gang og etterpå er det godt Men igjen, finn din vei! Og bruk nettet litt aktivt, så finner du mye om mat som er bra for forbrenningen. Lykke til ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.