Gå til innhold

Trondheim tannhelsesenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de dyrere enn andre tannleger i byen? Var og fikk ordnet med 2 hull som jeg hadde og ble nesten sjokk skadet av prisen

Skrevet

Hva betalte du da? Jeg har tannlege i MIdtbyen og betalte 830,- for å reparere en brukket fylling forleden dag...

Skrevet

Hva betalte du da? Jeg har tannlege i MIdtbyen og betalte 830,- for å reparere en brukket fylling forleden dag...

Fikset ett hull i framtanna og tok røngen og undersøkelse av alle tennene og betalte 1700 kr

Skrevet

Fikset ett hull i framtanna og tok røngen og undersøkelse av alle tennene og betalte 1700 kr

Å dæven. Det var dyrt ja.

Skrevet

Å dæven. Det var dyrt ja.

Men kansje det er dyrere å fikse ett hull foran for da bruker de noe hvit greier og det går de ikke på de bakerste tennene

Skrevet

Men kansje det er dyrere å fikse ett hull foran for da bruker de noe hvit greier og det går de ikke på de bakerste tennene

Jeg har plastfyllinger både foran og bak, nekter plent å la tannlegen nærme seg munnen min med amalgam.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...