Gjest best wishes Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg tyr av og til til fjordland-middagene når jeg mangler fantasi og ikke orker å kokkelere. Men jeg synes ofte ikke at jeg blir mett av det. Jeg må ofte supplere med brød og pasta for at det skal bli nok, og da er jo noe av vitsen med det borte. Det er jo dyrt nok som det er. blir dere mette av Fjordland? 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Det er knappe porsjoner ja, og når jeg som er en liten kvinne synes det er knapt så må vel en voksen mann med litt appetitt ha to porsjoner? Og da snakker vi dyr middag! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Det er ikke så veldig mye i pakkene nei. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Nei, det gjør jeg ikke nei. Det er jo en knøtteporsjon. 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Nei, det gjør jeg ikke nei. Det er jo en knøtteporsjon. ja det ble en dyr middag dette:) 0 Siter
flowy Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Ja, det er nok mat til meg i hvert fall! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Klarer vanligvis ikke spise opp. Samme her. 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Samme her. Hvilke Fjordland-merker spiser dere da? 0 Siter
AAA Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 De få gangene jeg har spist Fjordland mat har porsjonene vært for store. Nå skal det sies at det stort sett er begrenset til fiskesuppen og risgrøten deres - Tror faktisk ikke jeg har smakt noen annen Fjordland-mat. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Hvilke Fjordland-merker spiser dere da? De spiser sikkert ikke opp all risen eller potetene men det gjør ikke jeg heller selv om jeg regner at jeg spiser opp alt ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Hvilke Fjordland-merker spiser dere da? Laksen er akkurat et måltid for meg, kunne godt vært litt mer, det holder sånn akkurat. Kyllingen med sursøt saus er også akkurat litt for lite. Noe annet har jeg vel knapt spist. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Hvilke Fjordland-merker spiser dere da? Egentlig synes jeg de er tett opp mot uspiselige alle jeg har smakt. Men det er veldig greit dersom unga er hos eksen og jeg har jobba overtid og er hjemme i åtte-ni-tida. Den derre sursøtkyllingen er helt grei. Laksen er god, men har dritvonde poteter og halvsjaber saus. Rømmegrøten er ok og biffsnadderet er spiselig. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Egentlig synes jeg de er tett opp mot uspiselige alle jeg har smakt. Men det er veldig greit dersom unga er hos eksen og jeg har jobba overtid og er hjemme i åtte-ni-tida. Den derre sursøtkyllingen er helt grei. Laksen er god, men har dritvonde poteter og halvsjaber saus. Rømmegrøten er ok og biffsnadderet er spiselig. Biffsnadderet er da ikke noe godt. Kjøttkakene er gode. Egentlig har jeg vel ikke likt så mye. Risengrynsgrøten var bra. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Biffsnadderet er da ikke noe godt. Kjøttkakene er gode. Egentlig har jeg vel ikke likt så mye. Risengrynsgrøten var bra. Jeg sa at biffsnadderet er spiselig. Det vil ikke nødvendigvis bety at det er spesielt godt! 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg sa at biffsnadderet er spiselig. Det vil ikke nødvendigvis bety at det er spesielt godt! Jeg har jo spist den jeg og da og ble kjempeskuffet fordi de hadde så god biffsnadder på Sophies. Men nå har de lagt ned 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har jo spist den jeg og da og ble kjempeskuffet fordi de hadde så god biffsnadder på Sophies. Men nå har de lagt ned Du snakker som en innfødt trønder. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Du snakker som en innfødt trønder. Og jeg som aldri har vært i trøndelag bortsett fra å kjøre gjennom med bil uten stopp ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Og jeg som aldri har vært i trøndelag bortsett fra å kjøre gjennom med bil uten stopp ) Ikke spist biffsnadder på veien engang? Kjæresten mener at den dagen jeg spiser biffsnadder på en avsidesliggende veikro i nord-trøndelag, skal han slutte å røyke. Hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.