Gå til innhold

synes dere Fjordland er nok mat for en person?

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

Jeg tyr av og til til fjordland-middagene når jeg mangler fantasi og ikke orker å kokkelere.

Men jeg synes ofte ikke at jeg blir mett av det. Jeg må ofte supplere med brød og pasta for at det skal bli nok, og da er jo noe av vitsen med det borte. Det er jo dyrt nok som det er.

blir dere mette av Fjordland?

Skrevet

Det er knappe porsjoner ja, og når jeg som er en liten kvinne synes det er knapt så må vel en voksen mann med litt appetitt ha to porsjoner? Og da snakker vi dyr middag!

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke nei. Det er jo en knøtteporsjon.

Gjest best wishes
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke nei. Det er jo en knøtteporsjon.

ja det ble en dyr middag dette:)

Gjest best wishes
Skrevet

Samme her.

Hvilke Fjordland-merker spiser dere da?

Skrevet

De få gangene jeg har spist Fjordland mat har porsjonene vært for store. Nå skal det sies at det stort sett er begrenset til fiskesuppen og risgrøten deres - Tror faktisk ikke jeg har smakt noen annen Fjordland-mat.

Skrevet

De spiser sikkert ikke opp all risen eller potetene men det gjør ikke jeg heller selv om jeg regner at jeg spiser opp alt :o)

Skrevet

Laksen er akkurat et måltid for meg, kunne godt vært litt mer, det holder sånn akkurat. Kyllingen med sursøt saus er også akkurat litt for lite. Noe annet har jeg vel knapt spist.

Skrevet

Egentlig synes jeg de er tett opp mot uspiselige alle jeg har smakt. Men det er veldig greit dersom unga er hos eksen og jeg har jobba overtid og er hjemme i åtte-ni-tida.

Den derre sursøtkyllingen er helt grei. Laksen er god, men har dritvonde poteter og halvsjaber saus. Rømmegrøten er ok og biffsnadderet er spiselig.

Skrevet

Egentlig synes jeg de er tett opp mot uspiselige alle jeg har smakt. Men det er veldig greit dersom unga er hos eksen og jeg har jobba overtid og er hjemme i åtte-ni-tida.

Den derre sursøtkyllingen er helt grei. Laksen er god, men har dritvonde poteter og halvsjaber saus. Rømmegrøten er ok og biffsnadderet er spiselig.

Biffsnadderet er da ikke noe godt. Kjøttkakene er gode. Egentlig har jeg vel ikke likt så mye. Risengrynsgrøten var bra.

Skrevet

Biffsnadderet er da ikke noe godt. Kjøttkakene er gode. Egentlig har jeg vel ikke likt så mye. Risengrynsgrøten var bra.

Jeg sa at biffsnadderet er spiselig. Det vil ikke nødvendigvis bety at det er spesielt godt! :P

Skrevet

Jeg sa at biffsnadderet er spiselig. Det vil ikke nødvendigvis bety at det er spesielt godt! :P

Jeg har jo spist den jeg og da og ble kjempeskuffet fordi de hadde så god biffsnadder på Sophies. Men nå har de lagt ned :(

Skrevet

Jeg har jo spist den jeg og da og ble kjempeskuffet fordi de hadde så god biffsnadder på Sophies. Men nå har de lagt ned :(

Du snakker som en innfødt trønder. :P

Skrevet

Du snakker som en innfødt trønder. :P

Og jeg som aldri har vært i trøndelag bortsett fra å kjøre gjennom med bil uten stopp :o)

Skrevet

Og jeg som aldri har vært i trøndelag bortsett fra å kjøre gjennom med bil uten stopp :o)

Ikke spist biffsnadder på veien engang?

Kjæresten mener at den dagen jeg spiser biffsnadder på en avsidesliggende veikro i nord-trøndelag, skal han slutte å røyke. Hehe ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...