Gå til innhold

synes dere Fjordland er nok mat for en person?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke spist biffsnadder på veien engang?

Kjæresten mener at den dagen jeg spiser biffsnadder på en avsidesliggende veikro i nord-trøndelag, skal han slutte å røyke. Hehe ;)

Nei, spist på MacDonalds alle gangene. Du vet, 24 timers biltur med unger, da kjøper man det ungene vil ha :o)

Skrevet

Jeg mister matlysten av Fjordland, så sånn sett kan man vel si at en porson vil være ganske drøy for meg. ;o)

Skrevet

Jeg mister matlysten av Fjordland, så sånn sett kan man vel si at en porson vil være ganske drøy for meg. ;o)

...porsjon, mener jeg selvsagt.

Gjest ok synes jeg
Skrevet

Det er for lite poteter synes jeg. Men så kan man jo kjøpe ekstra poteter eller gratinerte poteter i tillegg da.

Maten er grei nok. Mye bedre å spise den enn å spise fastfood bestandig. Det er jo ofte alternativet når man har liten tid eller er alene.

Synes ikke det er dyrt heller. 50 kroner for en middag er helt vanlig for mange pr. person.

Skrevet

Biffsnadderet er da ikke noe godt. Kjøttkakene er gode. Egentlig har jeg vel ikke likt så mye. Risengrynsgrøten var bra.

Grøten ja! Den hadde jeg helt glemt! Fjordlands risengrynsgrøt er knallgod! Kjæresten liker den ikke, men han er dritbortskjemt på mors hjemmelagde mat og så vantro på meg da jeg fortalte at jeg kjøper ferdig kjøttpudding og ikke lager den selv...

Gjest Blomsterbarnet
Skrevet

Ja jeg blir mett av Fjordland. Synes det er rikelig mat jeg.

Skrevet

Nei, det er ikke nok mat i de pakkene. Jeg blir i allefall ikke mett av en pakke fra Fjordland. Burde vært hvertfall 50% mer i dem.

Skrevet

For meg holder det, jeg orker ikke å spise meg stappmett heller. Så har vi ofte litt dessert i tillegg og en kopp kaffe til slutt og da storkoser jeg meg:-)

Skrevet

Hvilke Fjordland-merker spiser dere da?

Biff stroganoff, svinestek, ribbe/pinnekjøtt/juletallerkenaktige, medisterkaker ..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...