Dory Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Heisan! Jeg har to spørsmål ang bønner og grønn te. Jeg prøver å spise bl.a dette pga det skal være sunt. Godt er det også synes jeg:) Jeg kjøper grønn te lemon (Twinings). Er dette like sunt som løsvekt te? Bønner: Jeg liker best de røde fra Coop... De er jo hermetiske. Er disse så sunne som jeg liker å tro? erstatter ofte bønner med kjøttdeig, feks i spaggethi saus:) Vennlig hilsen, 0 Siter
citoyen Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Teen er sikkert like sunn, men løsvekt smaker jo så mye bedre! Den teen de bruker til teposer er jo oppsopet som ligger igjen når alle de gode tebladene er sortert ut. Det finnes mange spennende grønne teer du kan prøve som avveksling 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Den beste grønne teen er Gunpowders 100 Dragons i løsvekt. De har den i de fleste innvandrerforretninger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.