Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan!

Jeg har to spørsmål ang bønner og grønn te. Jeg prøver å spise bl.a dette pga det skal være sunt. Godt er det også synes jeg:)

Jeg kjøper grønn te lemon (Twinings). Er dette like sunt som løsvekt te?

Bønner: Jeg liker best de røde fra Coop... De er jo hermetiske. Er disse så sunne som jeg liker å tro? erstatter ofte bønner med kjøttdeig, feks i spaggethi saus:)

Vennlig hilsen,

Skrevet

Teen er sikkert like sunn, men løsvekt smaker jo så mye bedre! Den teen de bruker til teposer er jo oppsopet som ligger igjen når alle de gode tebladene er sortert ut. Det finnes mange spennende grønne teer du kan prøve som avveksling :)

Skrevet

Den beste grønne teen er Gunpowders 100 Dragons i løsvekt. De har den i de fleste innvandrerforretninger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...